wachtwoordfout bij opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter trie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

trie

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Hallo.

Bij het opstarten van W7 wordt standaard direct een wachtwoordfout gegeven (rode krijs) alsof ik al een wachtwoord heb ingevoerd. Het lijkt alsof hij door wil starten zonder wachtwoord. Wanneer ik geen wachwoord gebruik bij Accounts, dan start hij gewoon door.

Het betreft de Admin account.

Hoe kan het dat wanneer je weer een wachtwoord bij accounts invoer, na restarten direct een foutmelding komt, zonder ook maar iets gedaan te hebben?

BVD.

Waarschijnlijk staat er aan computer opstarten zonder inlog scherm te gebruiken.

Omdat u nu toch een wachtwoord gebruikt kan dat niet, en blijft hij daarop hangen.

Probeer anders het eens met een ander account hoe het daarmee zit of maak een nieuwe aan om he te proberen.

Dat idee had ik al, maar waar staat die optie dat ik een inlogscherm wil gebruiken? Ik zag hem namelijk niet.
Ook niet wanneer ik geen wachtwoord gebruik. Wellicht kijk ik verkeerd...

Ik neem aan dat wanneer ik geen wachtwoord gebruik instel, ik het alsnog kan veranderen met zelfde account (admin)?

BVD

Dat idee had ik al, maar waar staat die optie dat ik een inlogscherm wil gebruiken? Ik zag hem namelijk niet.
Ook niet wanneer ik geen wachtwoord gebruik. Wellicht kijk ik verkeerd...

Ik neem aan dat wanneer ik geen wachtwoord gebruik instel, ik het alsnog kan veranderen met zelfde account (admin)?

BVD

Kijk eens hier: Start -> Uitvoeren -> control.exe userpasswords2

Misschien staat daar aangevinkt dat het wachtwoord mag worden overgeslagen, maar dat er een verkeerd wachtwoord staat ingevoerd, dan het wachtwoord die je nu hebt.

Suc6 :thumb:

Grt

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan