Wachtwoordprobleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
193
Sinds gisteren ondervind ik op een aantal websites moeilijkheden bij het aanmelden.

Op vier verschillende sites kon ik mij nl. pas weer aanmelden toen ik een nieuw wachtwoord had aangevraagd; bij het intypen van mijn oude wachtwoord bleek daar nl. de gebruikersnaam/wachtwoordcombinatie niet te bestaan. Had niet mijn caps lock aan staan.

Ik weet bij god niet wat ik zou moeten hebben gedaan in mijn instellingen om dat te veroorzaken. Wat zou ik verkeerd gedaan kunnen hebben in mijn instellingen?

Alvast bedankt voor de reactie.
 
Als je username / password niet meer automatisch ingevuld wordt, zul je wel de cookies van uw laptop afgegooid hebben. Natuurlijk moet je dan wel nog altijd kunnen aanloggen met dezelfde info. Ben je zeker van de username en password? Als je een laptop gebruikt, kan het zijn dat je de "num lock" geactiveerd hebt (zodat de rechterkant van het keyboard cijfers worden)? Om zeker te zijn, geef uw paswoord eens even in in het username veld, zodat je ziet dat er misschien fouten in zitten.
 
Nee, heb een desktop. En cookies verwijderen gaf voorheen ook nooit problemen als ik dan alles weer opnieuw moest intypen. Heb echt goed opgelet bij het intypen van mijn wachtwoorden, dus ook of ik geen caps lock had aan staan enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan