Wachtwoordvraag blijft komen!!!!!Hellup

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker220

Banned
Lid geworden
19 jan 2002
Door een of andere onverklaarbare wijze krijg ik waneer ik outlook opstart en voordat de post gehaald word een "blokje" met de vraag: Geef uw gebruikersnaam en wachtwoord voor de volgende server, ondanks dat alles oke staat ingesteld blijft het komen, als ik op oke drukkomt het terug, druk ik op annuleren dan komt er een foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Could not determine server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Mijn vraag is dus.....wat speelt er Ligt het bij mij of bij zonnet???? Heb ik iets niet goed aangevinkt of ?????
Graag jullie hulp?
:(

Echt alles goed ingevuld?...gelet op kleine- en hoofdletters en zo?
Zie hier de verklaring van deze foutmelding.

Of kijk nog eens bij Zonnet zelf voor de juiste instellingen.

Laatst bewerkt:
Hoi

Bij telefonisch onderhoud met de helpdesk bleek dat ik bij mijn gebruikers naam iets teveel ingevuld had.......tja...ikke dom.......
Bedankt voor je antwoord en ik zal er meer op letten....

Goh, maakt een helpdesk ff een goeie beurt, afijn opgelost. :)

Eigenlijk gaf ook jij het antwoord dus ook ons helpmij bij monde van jou hielp mij.....

thanks.

geplaatst door gebruiker220
hoi

bij telefonisch onderhoud met de helpdesk bleek dat ik bij mijn gebruikers naam iets teveel ingevuld had.......tja...ikke dom.......
bedankt voor je antwoord en ik zal er meer op letten....

dat probleem heb ik ook. als ik al verbinding heb met i-net en ik wil mijn outlook openen dan wordt gelijk de verbinding verbroken dus weer opnieuw inbellen wil ik in outlook kunnen werken. heb al gekeken bij de opties van outlook maar daar kan ik het vinkje niet aanvinken waar staat (verbinding behouden) raaar.

afz dafna

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan