gebruiker220
Banned
- Lid geworden
- 19 jan 2002
Door een of andere onverklaarbare wijze krijg ik waneer ik outlook opstart en voordat de post gehaald word een "blokje" met de vraag: Geef uw gebruikersnaam en wachtwoord voor de volgende server, ondanks dat alles oke staat ingesteld blijft het komen, als ik op oke drukkomt het terug, druk ik op annuleren dan komt er een foutmelding:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Could not determine server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
Mijn vraag is dus.....wat speelt er Ligt het bij mij of bij zonnet???? Heb ik iets niet goed aangevinkt of ?????
Graag jullie hulp?

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Could not determine server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
Mijn vraag is dus.....wat speelt er Ligt het bij mij of bij zonnet???? Heb ik iets niet goed aangevinkt of ?????
Graag jullie hulp?