wachwoord achterhalen van site

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaasje12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2010
Berichten
4
hallo,

Mijn e-mail wachtwoord weet niet meer,dus kan ik ook niet op mijn hotmail account. Zelf heb ik een site een punt.nl site. Hieraan wil ik graag mee verder werken, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer, En ook niet van mijn hotmail account. Wie kan mij helpen om achter mijn wachtwoord te komen? misschien een kraak progamma

alvast bedankt.
 
wachtwoord kwijt van hotmail

hallo,

Mijn wachtwoord van mijn hotmail weet ik niet meer, Het wachtwoord heb ik te vaak ingevoerd, En de geheime vraag ook, Als je het wachtwoord goed intypt met het kraken van wachtwoorden. Kom ik er dan wel in?

Alvast bedankt.
 
Neem contact op met de helpdeks van je host zou ik zeggen, wellicht dat die je verder kunnen helpen. (gegevens naar je fysieke adres sturen o.i.d.)
 
Als je het wachtwoord goed intypt met het kraken van wachtwoorden. Kom ik er dan wel in?

Wat bedoel je hiermee?

Maar begrijp ik nu goed dat je te vaak hebt geprobeerd om in te loggen en om je ww te achterhalen? Zo ja, misschien toch even contact opnemen met hotmail zelf.
 
beide vragen maar samengevoegd.
 
hotmail helpdesk

Hallo,

De helpdesk bij hotmail is nogal langzaam bij hotmail veel vertraging opgelopen, Ik heb een valitatieformulier ingevuld om mijn wachtwoord terug te krijgen maar, Het duurt nogal lang, want zo kan ik niet verder met andere zaken, En ik bedoel met een wachtwoord kraken ik heb het wachtwoord te vaak verkeerd ingevoerd als je een wachtwoord kraakt van hotmail kan je er toch zo in zonder dat die aangeeft je account is geblokkeerd wegens te verkeerde wachtwoord in te typen.
 
punt.nl helpdesk

Het probleem is bij punt.nl dat je geen mailt kunt sturen naar een beheerder, Of zij mij wachtwoord naar mijn oude hotmail adres kunnen sturen. je kunt om hulp vragen bij de helpdesk, dit heb ik al gedaan, maar er zijn geen reacties op, Nog even afwachten dus.
 
Ik begrijp nog steeds niet waar je heen wilt met dat kraken.

Maar aangezien kraken illegaal is, en wij nooit kunnen weten of je dat bij je eigen mail doet, ga ik er van uit dat we je niet kunnen/mogen helpen met het kraken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan