wag325n achter livebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

flappie11

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2006
goedenavond

ik heb vandaag een linksys wag325n aangeschaft.
met het aansluiten kom ik er achter dat ik een telefoonstekker in mijn linksys moet doen .
maar de livebox heeft niet zo'n uitgang maar ik wil dus deze router er tussen zetten omdat de livebox zo traag is .
wat de bedoeling is dat mijn linksys de ip's gaat uitdelen en de livebox puur en alleen voor internet is.

maar nu kan ik hem dus niet aansluiten .

wie kan mij helpen

groeten leon

De livebox is al een modem en router in een.Je zult dus de dhcp funktie van de Livebox uit moeten zetten en die over laten nemen door de Linksys.Als je even google gebruikt dan zie je vast wel wat voorbeelden.

goed

ik heb dus een telefoon aansluiting op de router zitten en niet op livebox .
dus kan hem volgens mij alleen als switch gebruiken maar daar heb ik dus niks aan.

groeten leon

Volgens mij kun je beter uitzoeken waarom de livebox zo traag is.Ga je namelijk een ander modem aansluiten dan ben je ook je telefonie (als je dat hebt) zeg maar kwijt.

Neem tenminste aan dat je een abbo hebt bij orange ?

nou dat probleem dat de livebox traag is lees ik dus overal op internet en dat probleem heb ik dus nu ook en daarom wil ik dus een router er achter zetten ook omdat ik een server in mijn netwerk heb staan die op het netwerk is aangesloten waar dus 5 sites op draaien .

en ik denk dat hij daarom mede veel te verduren heefd.

groeten leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan