waiting to decode..........???/

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Probleem en vraag bij het downloaden met Grabit van een (Eweka) payserver:

Na het updaten (refreshen) van de nieuwsgroepen, geeft ie bij een aantal grote nieuwsgroepen (alt binaries dvd of .nl) de melding processing to decode.
Bij de diverse headers doet ie dat ook.

De pijltjes worden geel en het lijkt erop alsof Grabit volstroomt terwijl hij de downloads niet verder verwerkt.
Ik hoop dat ik dit goed uitleg.

Op een gegeven moment lijkt het erop alsof het proces van Grabben vast komt te zitten als gevolg van een tekort aan (intern) geheugen.
(De buffer lijkt vol te stromen?)

Kent of herkent iemand dit probleem?

Ik werk met een 3,4 ghz machine 512 ddr geheugen en p4 dus dit lijkt mij geen punt.

plaatje

Hierbij een plaatje De hele handel zit hierop vast ...

Je pc moet alle gegevens verwerken en dat kan bij hele grote groepen heel lang duren

dank je

Dank Mario,

Stom maar ik zag dat het mij niet eens lukte om een plaatje toe te voegen. (knullig van mij)
De pc bleek helemaal vast te zitten.
Ik heb een rits downloads maar weggehaald en grabit afgesloten en vervolgens opnieuw gedaan (resume batch) Dat lukte, maar de headers van binaries en dvd.nl lukte mij niet zichtbaar te krijgen.....(jammer want dit zijn de leukste groepen)

Uit je reactie blijkt dat ik gewoon geduld moet hebben en dat het dus kennelijk niet ligt aan mijn beperkte intern geheugen.
Tenzij jij anders aangeeft zal ik daarom geduldig proberen te zijn (toegegeven ik ben een meester in het opstarten van 10 zaken tegelijk)
Ik moet misschien niet verbaasd zijn dat sommige zaken dan eens vastlopen.

Nogmaals dank

Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan