thobas
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 sep 2008
Hallo,
Ik hebben computer met een Asus Rampage extreme III motherboard.
Ik draai op Windows 8.1.
Ik heb in de bios PCI power aan gezet dus dat is het probleem niet.
Ik weet waar het probleem zit maar ik weet niet hoe ik het kan op lossen.
Het probleem is al volgt:
Als ik naar apparaat beheer ga en dan naar mijn ethernet adapter Intel(R) 82567V-2 Gigabit-netwerkverbinding en dan naar het tabje energie beheer.
Daar staan 3 opties:
1. Dit apparaat mag de computer uit de slaapstand halen
2. De computer mag dit apparaat uitschakelen om engergie te besparen
3. Alleen een magic-packet mag de computer uit slaapstand halen.
Het probleem is dat optie 1 en 3 grijs zijn. Als ik optie 2 gebruik kan ik ze wel gebruiken maar dan gaat mijn netwerkadapter op een gegeven moment in slaapstand. Maar als ik niet de 1st optie aan heb staan werkt mijn wake on wan niet.
Hij werkt ook niet als ik optie 2 even indruk en vervolgens optie 1 aanvinkt en optie 2 weer uit zet.
Mijn vraag is: Is er een manier om optie 1 aan te zetten en optie 2 daarvoor niet te hoeven gebruiken?
Hier onder het scherm van mijn netwerk adapter
Ik hebben computer met een Asus Rampage extreme III motherboard.
Ik draai op Windows 8.1.
Ik heb in de bios PCI power aan gezet dus dat is het probleem niet.
Ik weet waar het probleem zit maar ik weet niet hoe ik het kan op lossen.
Het probleem is al volgt:
Als ik naar apparaat beheer ga en dan naar mijn ethernet adapter Intel(R) 82567V-2 Gigabit-netwerkverbinding en dan naar het tabje energie beheer.
Daar staan 3 opties:
1. Dit apparaat mag de computer uit de slaapstand halen
2. De computer mag dit apparaat uitschakelen om engergie te besparen
3. Alleen een magic-packet mag de computer uit slaapstand halen.
Het probleem is dat optie 1 en 3 grijs zijn. Als ik optie 2 gebruik kan ik ze wel gebruiken maar dan gaat mijn netwerkadapter op een gegeven moment in slaapstand. Maar als ik niet de 1st optie aan heb staan werkt mijn wake on wan niet.
Hij werkt ook niet als ik optie 2 even indruk en vervolgens optie 1 aanvinkt en optie 2 weer uit zet.
Mijn vraag is: Is er een manier om optie 1 aan te zetten en optie 2 daarvoor niet te hoeven gebruiken?
Hier onder het scherm van mijn netwerk adapter

Laatst bewerkt: