wallpaper door sturen

• Onderwerp starter Onderwerp starter roni
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roni

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
hoi ik heb een wallpaper nou die wil ik ff door sturen naar me maat, maar hoe doe ik dat en kan dat wel

grt ron

wat dacht om het gewoon als bijlage bij je mail te sturen.of de site doorgeven waar je de wallpaper vandaan hebt gehaald.

ja dat wil ik ook als bijlage maar ik kan em ff niet vinden ,weet niet waar ik moet zoeken waar staan ze dan

als dit een wallpaper is die zelf hebt binnengehaald,zal hij bij de documenten staan,anders nog een keer binnenhalen en opslaan op een plek waar je het terug kan vinden.

nou ik heb em niet opgelagen ik heb em aangeklikt en em als achtergrond neer gezet en die site weet ik niet meer

Zou zo èèn twee drie dan ook niet weten,waar hij in Windows staat.

Hoop dat je snel antwoord krijgt op je vraag van een andere helpmij gebruiker

Klik met je rechter muisknop op je bureaublad, klik op Eigenschappen en ga naar het tabblad Bureaublad.
In de lijst zie je hoe de afbeelding heet die momenteel als wallpaper wordt gebruikt - die staat geselecteerd.
Vervolgens gebruik je de zoekfunctie van Windows om erachter te komen waar die foto zich bevindt.

Guus.

Maybe simpel houden :

alle selecteerbare Wallpapers staan in de map:

C:\windows\web\wallpaper

Suc6!

Dat is niet juist, Pasja. Ze kunnen op diverse locaties staan:

BMP bestanden in %Systemroot%
BMP, JPG, GIF, JPE, DIB, PNG en HTM bestanden in de volgende locaties:
%Systemroot%\Web\Wallpaper
%USERPROFILE%\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen
%AppData%\Microsoft\Internet Explorer
%ProgramFiles%\Plus!\Themes

Als je op je buroblad kiest voor achtergrond, dan wordt standaard de inhoud van de map C:\windows\web\wallpaper gegtoond waaruit je, zoals ik hierboven beschreef, selecteerbare achtergronden kunt kiezen (Van de 1000 pc's zijn er denk ik 999 als zodanig ingericht)

Middels de optie bladeren kun je overal naar toe.

Ik ben het ergens wel met je eens, sterker nog, wallpapers kunnen in duizenden mappen staan, maar STANDAARD bij Windows wordt bij "achtergrond" de inhoud van bovengenoemde map getoond.

Laatst bewerkt:
Je bedoelt die lijst die je krijgt als je rechtsklikt op je Bureaublad, kiest voor Eigenschappen en kiest voor "Bureaublad aanpassen"?

Dan krijg je dus een lijst van bestanden uit één of meerdere van de mappen die ik in mijn vorige bericht opsomde. Het kán inderdaad zijn dat dat alleen bestanden uit C:\Windows\Web\Wallpaper betreft. Maar dat is geenszins standaard het geval (in XP). In mijn geval krijg ik daar geen enkel bestand uit die map te zien maar uitsluitend bestanden uit C:\Windows en uit C:\ikke\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen.

Standaard in XP is dat in die lijst afbeeldingen kúnnen staan uit de locaties die ik in mijn vorige bericht noemde...

Laatst bewerkt:
Geplaatst door buffy
Ze kunnen op diverse locaties staan:

BMP bestanden in %Systemroot%
BMP, JPG, GIF, JPE, DIB, PNG en HTM bestanden in de volgende locaties:
%Systemroot%\Web\Wallpaper
%USERPROFILE%\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen
%AppData%\Microsoft\Internet Explorer
%ProgramFiles%\Plus!\Themes
De vraagsteller heeft de achtergrond via rechtsklikken en Instellen als achtergrond ingesteld.
Dan is ie waarschijnlijk in %AppData%\Microsoft\Internet Explorer te vinden.
In Win98 komt een webafbeelding die je zo instelt altijd in C:\Windows\Application Data\Microsoft\Internet Explorer terecht.
Al weet ik uit ervaring dat dit lang niet altijd wil zeggen dat het in XP dan ook zo is. :)

Guus.

Pak een lege hdd, installeer XP en kijk waar alle Wallpapers komen te staan. Ik kan het ook niet helpen........ ;) LOS VAN DE PLAATSEN waar je zelf later overal .* .* plaatst / al dan niet door rechtse muisklikken binnen diverse applicaties,
m.a.w. v.w.b. standaard plaatsing blijf ik toch een beetje hangen op mijn visie, NIET standaard ga ik met je mee.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Al weet ik uit ervaring dat dit lang niet altijd wil zeggen dat het in XP dan ook zo is.
Maar als het wél net zo werkt, hoef je alleen maar naar het bestand Internet Explorer Wallpaper.bmp te zoeken; blijkbaar wordt elke afbeelding die je op die manier als wallpaper instelt hernoemd met deze bestandsnaam en extensie - zie bijlage.

Guus.

Laatst bewerkt:
hee allemaal bedankt ik heb het gevonden hoor onder %AppData%\Microsoft\Internet Explorer dus ik kan um nu gaan versturen.

:thumb: :thumb: :thumb:

grt Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan