Wallpaper niet zichtbaar en vreemde melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bugs Bunny

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Mijn vrouw klaagde dat ze op bepaalde pagina’s niets kon zien. Dat heb ik nu (denk ik) redelijk verholpen.
Nu probeer ik al een tijdje om wallpapers te halen van de bekende Babene.ru.
Ik kom wel op de pagina, alles is O.K.
Kan ook op wallpaper klikken en krijg een vervolg pagina. Deze is ook goed zichtbaar.
Maar … als ik op een wallpaper klik dan open wel een nieuwe venster waar je alles ziet behalve de
gekozen wallpaper. In plaats daarvan staat dat bekkende blokje met de rood/blauw/groen tekentjes.
Dit klopt niet. Dat is bijv. bij deze pagina: http://www.babene.ru/view.php?image=58188
Ga ik met de rechte muis op de plaats waarop de wallpaper moet staan en kies ik vervolgens voor: Afbelding bekijken dan open een nieuwe venster met de volgende tekst: ForbiddenYou don't have permission to access /jpgs/2006/02/17/u7_5237.jpg on this server.
CoffeeDrinker/0.87.9 Server at www.babene.ru Port 80

Weet iemand waarom dit gebeurt? Wat is dat koffie drinker gedoe?

Er zijn op internet duizenden en duizenden wallpapers te vinden.
Dus als het op één site niet lukt, zoek dan gewoon op andere.
Ik denk overigens dat je aan deze site al voldoende hebt.
Hier is een enorme hoeveelheid wallpapers te vinden.
Daarnaast kun je in de secties Photography en Art ook nog eens duizenden afbeeldingen vinden die je als wallpaper kunt gebruiken.
Bovendien is dit een betrouwbare site.
Russische sites waar je dingen gratis kunt downloaden staan nu niet direct om hun betrouwbaarheid bekend en je loopt een redelijke kans om daar behalve een leuke wallpaper ook een hele vervelende virus- of spywareinfectie vandaan te halen.

Guus.

Dat veel wallpaper sites zijn, dat weet ik wel.
Als ik wallpapers zoek dan wil ik ze gratis en ze moeten mooi zijn. Of beter gezegd naar mijn smaak.
Ik heb op jou link gekeken, sommige zijn mooi, bij veel staat alleen dat DA logo van hun (daar hen ik dus niets aan), ik vind bijv. geen auto’’s zoals in mijn link.
Dat bij sommige Russische site’’s men makkelijk e.e.a. op de PC kan krijgen dat wist ik ook. Maar voor lekker veel spyware hoef men niet naar Russische site’’s te gaan, die krijg je ook hier en/of op Amerikaanse site’’s. Bijna alle mooie Kerst en Oud & Nieuw wallpapers kwamen als exe en waren nokje vol van spyware. Dus voor een leuke virus of spyware hoeft men echt niet naar Russische sites te gaan. Ik heb op de babene site (eerder) wel kunnen downloaden zonder virussen. Alleen nu lukt het niet meer.

Bugs Bunny zei:
Ik kom wel op de pagina, alles is O.K.
Kan ook op wallpaper klikken en krijg een vervolg pagina. Deze is ook goed zichtbaar.
Maar … als ik op een wallpaper klik dan open wel een nieuwe venster waar je alles ziet behalve de gekozen wallpaper
Heel vreemd dat je juist die wallpapers niet ziet. :confused:
Ik kom gewoon op die site en kan alles zien en downloaden.
De wallpaper uit je link is ook een doodgewone JPEG.
Ik heb geen idee waarom je juist die niet kunt zien, maar als het je speciaal om de wallpaper met deze auto gaat...

attachment.php

...dan kun je die tot morgen even hier vandaan halen - daarna gaat hij er weer af. :)

Guus.

Laatst bewerkt:
Kijk je firewall configuratie eens na op ads en privacy instellingen.
Zelf heb ik het met hoesjes. Op sommige sites moet ik de ads uitschakelen.

Ik heb het idee dat die Coffeedrinker in deze hoek zit.

Laatst bewerkt:
Guus bedankt!!

Bedankt Guus, Toppie! :thumb: (het is wel een mooie auto…)

Nee, ik kan geen enkele wallpaper zien als ik verder klik. Heb nog risico genomen en geprobeerd met uitgeschakelde firewall en SpyStopper (deze is een van mijn favo progjes) maar werkt niet.
Het lukt me niet met IE en ook niet met Firefox. In IE staat alle beveiliging (altijd) op gemiddeld.
Het probleem dat mijn vrouw niet op sommige site’s kon gaan heb ik opgelost met het uitschakelen van de pagina blokkeer optie van Spybot.

Elisa, ik heb gekeken op jou link. Als ik het goed lees zou het aan mijn Norton 2003 firewall liggen.
Hoe je daar de HTCPCP optie bewerkt weet ik niet zo 1-2-3 maar als dat zou zijn waarom zie ik de plaatjes niet met uitgeschakelde firewall? Ik zie alles op de pagina behalve de grote wallpapers.
Vreemd…

En eerlijk gezegd: ik durf wel rustig op internet zonder AV maar ik heb liever de firewall ALTIJD aan.

Schakel nou eens de ads en privacy uit op zo'n site en probeer het.
Dan weet je in ieder geval of het klopt of niet.
Die coffiedrinker toestand zegt mij ook niets.
Er is ook niet zoveel over te vinden.

Elis,
Door jou tip ging ik alles proberen in de firewall. Nu ben ik erachter wat blokkeert de plaatjes.
Het stond bij mij aangevinkt om geen toestemming te geven m.b.t. informatie van eerder bezochte sites.
Als ik dat uitvink dan krijg ik wel de plaatjes.
Eigenlijk merkwaardig: als ik de firewall uitschakel zie ik niets. Is de firewall wel aan maar met toestemming om informatie vrij te geven over eerder bezochte site’s dan zie ik plaatjes wel. Maf.

Maar goed, nu heb ik dat plaatje wel, ik weet ook wat blokkeert. Ik heb toch de optie opnieuw aangevinkt, het is wel goed zo. De russen willen te veel weten, daar houd ik niet van.

Guus en Elisa bedankt, ik zet de vraag op opgelost.

grtz
Bugsy F

Bugs Bunny zei:
Eigenlijk merkwaardig: als ik de firewall uitschakel zie ik niets. Is de firewall wel aan maar met toestemming om informatie vrij te geven over eerder bezochte site’s dan zie ik plaatjes wel.
Het zou kunnen dat de firewall een registerwijziging aanbrengt om die plaatjes te blokkeren en dat die actief blijft als je firewall uit staat.
Maar wat doet dat ertoe als het probleem is opgelost. :)

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan