Een paar weken terug had ik een trial van pokersoftware gedownload en terug gewist omdat ik het maar niks vond, ook heb ik PostgreSQL verwijdert dat bij de pokersoftware hoorde.
Daarna teste ik mijn Wamp server omdat ik zo'n raar voorgevoel had dat het misschien niet meer zou werken, wat ook klopte.
Het icoontje van Wamp blijft rood en werkt niet meer. Apache en MySQL zijn niet meer ingeschakeld.

Als ik dan op "Start/Resume Service" druk bij Apache dan krijg ik dit:

Als ik dan op "Start/Resume Service" druk bij MySQL dan gebeurt er niets.
Poort 80 is niet in gebruik.
Ook kan ik niet in phpMyAdmin dus ik kan niet aan mijn SQL database bestanden. Ik heb ergens gelezen dat via de command line dit misschien kan maar hoe weet ik niet? Of kan ik misschien via de bestanden in wamp/bin/mysql/mysql5.5.24/data alles terug aan de praat krijgen als ik Wamp via een nieuwe install terug aan de praat zou krijgen?
Iemand die weet wat ik kan doen om dit op te lossen?
Daarna teste ik mijn Wamp server omdat ik zo'n raar voorgevoel had dat het misschien niet meer zou werken, wat ook klopte.
Het icoontje van Wamp blijft rood en werkt niet meer. Apache en MySQL zijn niet meer ingeschakeld.

Als ik dan op "Start/Resume Service" druk bij Apache dan krijg ik dit:

Als ik dan op "Start/Resume Service" druk bij MySQL dan gebeurt er niets.
Poort 80 is niet in gebruik.
Ook kan ik niet in phpMyAdmin dus ik kan niet aan mijn SQL database bestanden. Ik heb ergens gelezen dat via de command line dit misschien kan maar hoe weet ik niet? Of kan ik misschien via de bestanden in wamp/bin/mysql/mysql5.5.24/data alles terug aan de praat krijgen als ik Wamp via een nieuwe install terug aan de praat zou krijgen?
Iemand die weet wat ik kan doen om dit op te lossen?