Wamp server.

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkwijnsma

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Hoi,

Ik heb een probleem met wamp server.
Ik heb wamp server geïnstalleerd op mijn computer, ik heb alles gedaan wat ik moest doen. Ik typ in : localhost en dan kom ik helemaal nergens, ik heb geen error van 404 is forbidden, hij pakt helemaal niks. Ik heb mijn leraar op school gevraagd en die zei, het is je firewall, dus ik mijn firewall van PC en router uitgezet en toen werkte het nog steeds niet! Ik heb ook geprobeerd om ports te open 80 en 8080 misschien is daar ergens verkeerd gegaan, ik heb geen idee. Ik ben niet heel goed met portforwarden. Ik zit bij kabelnoord, en heb een arris router. Misschien ligt het daar aan? Zou iemand me kunnen helpen via dit forum of via teamvieuwer? Bij voorbaat dank.

Gr, Henk.

Hoi Henk,

Gebruik je soms ook Skype ? Die twee lusten elkaar nl. niet.

Hoi rickvi68, ja ik gebruik Skype, heb hem net uitgezet en geprobeert en werkt nog steed niet.. Misschien iets anders? Ik had het ook al eerder geprobeerd, misschien slim om te weten is dat ik Windows 8 gebruik. Zou het daar misschien aan liggen?

Gr, henk

Hoi Henk,

Skype gebruikt nl. ook poort 80, je hoeft in principe niet te portforwarden.
Als je Skype eenmaal hebt uitgezet, klik je met LINKS op het icoontje van Wampserver, en dan HERSTART ALLE SERVICES, en dan ZET ONLINE.
Dan zou het probleem verholpen moeten zijn.

wamp.jpg

Laatst bewerkt:
Mocht het niet lukken, kan je je Teamviewer gegevens geven, doe dat even via email via mijn profiel...:thumb:

Hoi Rickvi68, ik heb wamp server zojuist helemaal opnieuw geïnstalleerd en het werkt ineens! Ik heb skype nu uit staan, bedankt voor je hulp man! Mijn dank is groot.

Skype uitzetten is niet nodig.
Het vinkje bij Gebruik poort 80 en 443 als alternatief voor inkomende verbindingen weghalen is voldoende.
skypekv.png

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan