Wanadoo ADSL Direct + Telefonie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geloof niet dat ik 'm helemaal snap :

1. verhoogde snelheid 1024/512 Kbit/s* BBnet middels HCCNET 2 MB down en upstream 1 MB
2. Nu een vaste maandprijs voor het eerste jaar: € 27,50 en het tweede jaar veel meer........... BBnet vaste prijs, ook na 1 jaar € 29,95

Dit behoeft uitleg schat ik in............. ? ;) :D

oftewel, BBnet middels het aanbod Hccnet is simpelweg 1x zo snel............. zowel up als down

Men vergelijke appels met peren .......... ?

Laatst bewerkt:
en de aanvullende voorwaarden zijn ook hartverwarmend :

Gebruiksvoorwaarden
Nummers die niet onder het gratis tarief vallen zijn; mobiel, 084, 087, 090x, 06760-internet en geografische internetnummers, internationaal, semafoon en buzzernummers
Wanadoo Telefonie is alleen beschikbaar voor particuliere klanten
Op het gebruik van Wanadoo Telefonie zijn de algemene voorwaarden van Wanadoo van toepassing
Bij misbruik en excessief gebruik houdt Wanadoo zich het recht voor om de dienst in individuele gevallen buiten gebruik te stellen
Wanadoo Telefonie ondersteunt geen data of fax oproepen
Wanadoo Telefonie werkt alleen in combinatie met het Wanadoo ADSL Direct abonnement en de Wanadoo Livebox
Gesprekstarieven

Tijdszone definitie
Piek Ma-Vr 08:00 tot 19:00
Dal Ma-Vr 19:00 tot 24:00
Nacht Ma-Vr 00:00 tot 08:00
Weekend Za-Zo 00:00 tot 24:00

Verkeerskosten - Lokaal en Interlokaal
Starttarief Geen Starttarief
Piek Geen
Dal Geen
Weekend & nacht Geen

Verkeerskosten - Mobiel Piek Dal W & N
KPN Mobile € 0,185/min. € 0,184/min. € 0,175/min.
Vodafone € 0,185/min. € 0,184/min. € 0,175/min.
T-Mobile € 0,200/min. € 0,199/min. € 0,195/min.
Orange € 0,200/min. € 0,199/min. € 0,195/min.
Telfort € 0,200/min. € 0,199/min. € 0,195/min.
Tele2 Mobiel € 0,200/min. € 0,199/min. € 0,192/min.
Starttarief € 0,051 € 0,051 € 0,051

Voorstel: Maarre, zullen we het na jouw reply (die ongetwijfeld nog komt) het hier maar bij laten ?

Lijkt me een heel goed idee !

(NB:jij wil toch een goede database met verschillende aanbiedingen van providers ? De volgende voor de database mag jij leveren !)

Laatst bewerkt:
klopt het dan dat iedereen die wanadoo adsl + telefonie deze snelheidsverhoging krijgt? ik kan het niet ergens herleiden... Wanadoo schrijft wel, (Verhoogde snelheden worden gefaseerd doorgevoerd en zijn uiterlijk 1 juli 2005 voor iedereen beschikbaar)..

Just let me know.. Im dying for more speed...
:thumb:

thaGenius32

Heeft er wel alle schijn van.Anders zou een mailtje naar Wanadoo het verlossende antwoord kunnen geven.

Ik heb gisteren ivm met migratie van mijn abbo telefonisch contact gehad met iemand van KPN en deze vertelde dat we in de loop van dit jaar / uiterlijk begin volgend jaar, allemaal "lachen" om snelheden van 1 of 2 MB downstream.

ADSL2+ zit eraan te komen (was al een beetje bekend maar nog niet in welke fase) en dat werkt met snelheden die een veelvoud vertegenwoordigen van de huidige ADSL snelheden.

Als dat zo is dan begint het "feest" volgend jaar opnieuw en praten we mogelijk over snelheden van 10 MB down en 5 MB up (?)

Geplaatst door upsidaisy
Heeft er wel alle schijn van.Anders zou een mailtje naar Wanadoo het verlossende antwoord kunnen geven.

Wanadoo verhoogt snelheid

AMSTERDAM - telegraaf.nl Internetaanbieder Wanadoo verdubbelt de download- en upload-snelheid van z'n abonnement ADSL Direct. De downloadsnelheid is nu 1024 Kbit per seconde, terwijl de uploadsnelheid is verhoogd tot 512 Kbps.

Wanadoo-abonnees worden tussen eind april en eind juni 2005 gemigreerd naar de snellere verbinding. Nieuwe abonnees beschikken vanaf het moment dat hun verbinding online is over de hoge download- en upload-snelheden. De kosten van dit breedbandabonnement blijven gelijk: 23,95 euro per maand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan