wanadoo adsl lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesba

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
ik heb wanadoo adsl lite
weet iemand wat het data limiet is voor wanadoo want ik zit nu op 8gb in 2 weken lijkt me veel maar goed als dat gewoon mag of geen consequenties aan verbonden zijn dan is het goed!
hopelijk hebben jullie hier ervaring mee dit is namelijk pas mijn eerste maand!!

uhm dat houd in ??
dat ik de L.L ben of dat ik moet bijbetalen of dat ze me afsluiten of zo??????

Dat kan ik zo niet vinden op hun site.

Je zou ze erover kunnen bellen

Ik zou niet bellen, je moet geen slapende honden wakker maken! Heb al diverse verhalen gelezen van mensen die hun datalimiet overschrijden, maar geen rekening ervoor kregen hebben. Dus gewoon mondje dichthouden, als ze het weten/registreren dan moet je toch al betalen voor die 7 GB die je teveel hebt gedownload. Afsluiten doen ze denk ik niet hoor( niet zo snel in iedergeval), maar als je het zeker wilt weten moet je gewoon even de algemene voorwaarden op de site lezen.

succes;)

p.s. misschien handig om naar een wat duurder abonnement met een hogere of zonder datalimiet uit te kijken als je zoveel blijft downloaden.

Geplaatst door m@rio
Wat ik op hun site zie is het 1 gb per maand

Sorry M@rio, volgens mij is er geen limiet, zie bijgevoegde screencapture van de Wanadoo site

attachment.php

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maestro12

Sorry M@rio, volgens mij is er geen limiet, zie bijgevoegde screencapture van de Wanadoo site

Dan hebben ze het inmiddels aangepast. Toen de vraag gesteld werd stond op de wanadoo site dat de lite versie 1 gb per maand was

Geplaatst door headout

Ze hanteren een FUP, en dat is helaas niet hetzelfde als "geen datalimiet".

Dan liegen ze dus bij het één of bij het ander, ze maken toch duidelijk reclame nu met 'geen datalimiet' , volgens mij is dat misleiding en mag dat niet.

@mario, ik geloof je gelijk, helaas zijn er providers die tegenwoordig zo'n beetje iedere week de voorwaarden wijzigen.

Geplaatst door maestro12

Dan liegen ze dus bij het één of bij het ander, ze maken toch duidelijk reclame nu met 'geen datalimiet' , volgens mij is dat misleiding en mag dat niet.
Nee hoor, is geen misleiding:
stel dat de FUP voor het lite pakket is vastgesteld op 5 gieg, dan heb je geen datalimiet tot aan die 5 gieg. Oftewel: je wordt genaaid waar je bij staat ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan