Wanadoo en outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Ik gebruik wanadoo voor email en dat bevalt goed. Er is echter een maar............Bij sommige sites van b.v. vakantieadressen kun je info opvragen. Er opent dan automatisch een outlook formulier. Als ik daar dan op verzenden klik komt de melding dat outlook niet mijn standaard email client is en of dat in wil voeren. Maar ik vind het juist zo makkelijk dat in wie zijn gebruikersaccount ik ook zit ik altijd wanadoo kan openen om mijn mail te lezen. Hoe moet ik een en ander nu instellen zo dat ik beide kan gebruiken?

welk mail programma gebruikt wannadoo dan.
Of gebruik je webmail van wannadoo.
wannadoo is namelijk een provider en geen e-mail pogramma volgens mij.

Ik gebruik inderdaad webmail van Wanadoo.
Ik gebruikte eerst Incredimail, maar als dan b.v. een van mijn zoons op de computer bezig was en ik wilde even snel mijn mail checken dan moest ik eerst naar mijn eigen gebuikersaccount en dan Incredimail openen.
Gebruik ik webmail van wanadoo dan kan ik in willekeurig wie zijn map dan ook inloggen om mail te bekijken.
Daarom gebruik ik ook geen Outlook.
Alleen opent dat vaak automatisch als je op een website op "stuur een email klik".
Dan komt de melding Outlook is niet de standaard emailclient wil je dit nu als standaard instellen?
Ik weet echter niet hoe ik dit moet doen en als ik dit doe
kan ik dan ook in willekeurig wie zijn account mijn mail inkijken? De zoons balen al als moeders weer haar mail wil chekcken laat staan als ze dan ook hun nog moet afmelden, zich zelf weer aanmelden en dan vervolgens weer afmelden en de zoon weer aanmelden.
Nu klik ik op Email kijk even snel en klaar.

webmail kun je altijd blijven gebruiken.
stel outlook in als e-mail client op jouw computer en stel daar in dat je geen mail gaat ophalen.
En dat is alles.

instellen outlook

Maar ik weet nou juist niet hoe ik dat moet doen. De vraag komt niet meer of ik outlook het als standaard email client in wil voeren. Ga ik naar configuratie scherm en dan naar email dan moet ik opnieuw smpt en pop3 invullen. Maar dat heb ik toch al gedaan voor wanadoo?

Dit zou moeten lukken met onderstaande link.
Wanadoo

Is je vraag opgelost.....vink dat dan even aan...:confused:

Gelukt!

@dRob,

Sorry voor de late reactie maar ik heb het nu net pas ingesteld m.b.v. de door jou gegeven link. En..........
het werkt perfect. Reuze bedankt.

Nou mooi toch.

Kan je weer verder.....

*vraag opgelost......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan