Wanadoo Geen Inkomende E-mail

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Dit gaat over de computer van een schoonvader van vriend. Die man heeft een redelijke PIII 700 computer met een 56k modem. Zijn provider is free wanadoo. Nu doet zich het geval voor dat hij wel e-mails kan verzenden van uit outlook express, dat gaat gewoon goed, maar daarentegen ontvangt hij dus geen e-mails. Alles lijkt goed ingesteld. Hij heeft Norton AV. En terwijl ik dit schrijf bedenk ik, zou het mogelijk zijn dat alleen zijn inkomende e-mail in de wanadoo box komt? Ik kan dat nu even niet controleren want deze ouwe schoonvader van een vriend ligt natuurlijk al in bed. Maar ook denk ik als je de account in outlook express configureert, dan moet toch ook de e-mail in outlook express komen, zoniet is er dan een makkelijke instelling om dat wel voor elkaar te krijgen? Moeilijk mag ook trouwens.

als het goed is stel je de inkomende POP3 in , en voor de uitgaande de SMTP
Ik denk dat de SMTP opnieuw ingesteld moet worden.

groetjes speedtouch

Nee Gezina die instelling is voor de wanadoo e-mail account van de eigen site, ik ben er achter gekomen dat bij de installatie in outlook express je de user moet zetten op alleen wat voor het @ staat....nou nog even kijken of het lukt en dat zal ik melden, dus de vraag lijkt me op de controle na bijna opgelost..met dank..

Vul bij "Gebruikersnaam" het eerste deel van uw e-mailadres in (dus zonder @wanadoo.nl).
Vul uw wachtwoord in.
Klik op "Volgende".

Ik had al gezegd dat ik het heb gevonden alleen nog niet geprobeerd bij die man, maar het lijkt wel opgelost. Dus niet zo als Gezina en vB Code zeggen. Dat is de instelling voor de e-mail van Wanadoo zelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan