wanadoo Lite!! + Dig. telf. Wie heeft ervaringen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik overweeg Wanadoo Lite (dus niet Family) met digitale telefonie. Ik heb echter allemaal horrorverhalen over de Livebox gelezen. Veel uitvallen van telefoon cq adsl, telkens Livebox resetten.Deze verhalen vooral uit medio 2005. Daarnaast zag ik daar vaak bij staan dat het om het Family abonnement ging, wat ik dus niet op het oog heb.

Wie heeft welke ervaring met Wanadoo Lite + digitale telefonie?

Alvast bedankt voor reacties, Superspinnie

de verhalen waren van vroeger.
Dit is zeker beter geworden.
maar denk eraan dat je nu niet meer gratis met de livebox kunt bellen.
er is een start tarief ingesteld per gesprek.

Alle verhalen waren nog niet helemaal opgelost, maar dat geld ook voor de andere provider, de groter problemen waren of geen internet of geen telefoon, en op welke datum dat zou opgelost worden wisten zij niet, dat zijden ze bij NOVA.

Superspinnie zei:
Ik overweeg Wanadoo Lite (dus niet Family) met digitale telefonie. Ik heb echter allemaal horrorverhalen over de Livebox gelezen. Veel uitvallen van telefoon cq adsl, telkens Livebox resetten.Deze verhalen vooral uit medio 2005. Daarnaast zag ik daar vaak bij staan dat het om het Family abonnement ging, wat ik dus niet op het oog heb.

Wie heeft welke ervaring met Wanadoo Lite + digitale telefonie?

Alvast bedankt voor reacties, Superspinnie

Het Lite abbo gaat via het KPN netwerk en is dus stabieler dan het in ontwikkeling zijnde Family netwerk wat van Wanadoo zelf is.Onthou dat je idd een starttarief hebt per gesprek en dat KPN niet kunt opzeggen (lees je blijft euro 9,95 betalen voor je koperdraad)
Er is wel verbetering in de situatie gekomen en met het stabielere KPN netwerk kun je de gok gerust nemen.

Dochter heeft inds eind dec Lite + telefonie Wanadoo.
1. zeer belangrijk lees de installatie handleiding goed en volg deze ook !
dat is het in 5 min gedaan.
2 1 x uitval gehad 5 min stroom eraf en alles werkte weer.
3 ja nadeel dat ze met een starttik zijn gaan werken dat vind ik zeer slecht van Wanadoo
4. alternatief is natuurlijk Internet plus van KPN maar wel iets duurder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan