wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

xp boy

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
waar kan je bij wanadoo cheken of je al over je limiet van die maand bent want bij wanadoo heb je 1 gb per maand

Service-pagina's?

als ik naar www.wanadoo.nl ga en dan naar service menu's dan staat er dit

Verander uw hoofdwachtwoord

Bekijk uw facturen in euros (vanaf december 2001)

Bekijk uw facturen in guldens (voor december 2001)

Maak een extra e-mailadres aan

Controleer de status van uw ADSL-aanvraag

Verander uw adresgegevens

Wijzig uw abonnement

welke daarvan moet ik kiezen dan ?

Nee (volgens reactie helpdesk niet iig).

www.dumeter.com en DUmeter downloaden. Die kan je helpen, geeft een seintje bij 900 MB en bij 1 GB slaat ie "alarm".

telkens als ik het instaleer en als ie dan klaar is krijg ik dit te zien zie bijlage

Bijlagen

• du meter probleem.jpg
    du meter probleem.jpg
    24,7 KB · Weergaven: 57
Kan je engels? Zonee; daar staat dat het een 30 dagen probeer versie is. Indien je tevreden bent kan je hem kopen.

idd, het is een fijn programma en ik gebruik het ook...

Die 1gb bij Wanadoo is middels een 'Fair use Policy'. Al download je 10gb, als er verder niemand in je regio last van heeft zullen ze er niks van zeggen. Maar mochten je buren geen klagen over een tragere verbinding omdat jij alle bandbreedte opslokt, dan zullen ze pas actie ondernemen.

De dataverkeer word ook niet gemonitord, ze kijken er pas na als daar aanleiding voor is. :)

Volgens mij is 1 GB echt 1 GB en werkt het gewone ADSL ("onbeperkt") met een FUP.

Dacht dat ooit gelezen te hebben.

Geplaatst door DroeneZ
Maar mochten je buren geen klagen over een tragere verbinding omdat jij alle bandbreedte opslokt, dan zullen ze pas actie ondernemen.
Als het om een ADSL-verbinding gaat kun je niet de bandbreedte van je buren opslokken...

Geplaatst door XP_PC
Dat is toch kabel of heb ik het mis?
volgens mij levert wanadoo beide. Maar ik wist niet dat er downloadlimieten bestonden voor kabelabbo's

Nogmaals: voor wanadoo kabel abbo's word de datalimiet niet gemonitord, word pas nagekeken als daar aanleiding voor is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan