Wandoo-verbinding internet/outlook express werkt niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik heb cable wanadoo.
Na opnieuw inrichten PC (nieuwe HD) krijg ik in feite geen verbinding meer. Na klik op ''verbinden' worden er diverse pogingen gedaan te connecten (je ziet aantal pogingen geteld worden), maar zonder resultaat. Na een aantal pogingen zie ik een melding m.b.t. fout 629 o.i.d. Ik heb het witte eurodocsis-modem en Windows ME. Alle mogelijke instellingen gecheckt en dat is conform de info op de site van Casema(geprint toen het op enig moment plotseling werkte). Kan Zonealarm Pro in de weg zitten ? Welke instelling(en) moet ik daar dan aanpassen ? Kortom, wat te doen ? Alles opnieuw installeren ?

het zou kunnen als je een firewall hebt in staan dat je die eens uit moet zetten! misschien ook wel in samenwerking met zonealarm!

hoi,

bij mij was de oplossing zone-alarm eraf en opnieuw installeren, alles was terug ok

greetz

jean

optie's

Hoi,optie 1: modem op stand-by zetten stekker eruit ff wachten,modem laten starten
jouw prob.heb ik ook de laaste dagen meestal met resetten van het modem opgelost

optie 2 meestal niet nodig modem opnieuw installen
haal dan wel eerst de oude snelkoppelingen weg ivm.verwarring

heb een proggie als e-mail remover? of iets dergelijks kun je dat gebruiken om snel te checken of je verbinding hebt

Opties

Als ik de Zonalarm-optie probeer, wat is dan de goede volgorde ?
1. Zonealarm verwijderen
2. Wandoo software uninstal- en weer installeren
3. Zonealarm installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan