Wannadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

louai

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
87
Hoi, allemaal

Ik heb een Router gekocht om twee pc's met het net te verbinden, maar wanneer ik met computer 1 ga iets downloaden dan krijgt computer 2 geen verbinden of wordt hij heel langzaam....is dat normaal? :cool:


groetjes
;)
 
Als de pc waarop je download alle bandbreedte in beslag neemt hou je dus niks meer over en gaat het internetten dus traag op de andere pc
 
Wanadoo

Tnx voor de snelle reactie;)

Dus mijn Router maakt de snelheid niet dubbel...ik bedoel mijn verbinden met Wanadoo is 117.kbps
en het wordt 117 gedeelte door 2 is 58.kbps.....of zie ik het verkeer??:(
 
Je router gaat niet de bandbreedte delen. Daar heb je weer hard- en software voor.

Laatst is hier op helpmij nog over gesproken. Wellicht dat je even kan zoeken
 
Uhm..

Je totale bandbreedte wordt automatisch verdeeld. Wie het meest vraagt krijgt het meest. Wellicht dat er nog een klein verschil is te merken als je de volgorde waarin de PC's in de routerpoorten gestoken zitten verandert.

Maar Als 1 PC heel veel dataverkeer veroorzaakt zal de andere PC dat zeker merken. Verbinding heeft die andere PC in ieder geval wel (want de router maakt de verbinding) maar hij kan eventueel in een time-out lopen. Als dat gebeurt vermoed ik echter ook een andere probleem want normaal gesproken moeten beide PC's toch echt wel samen op de lijn kunnen. In kantoorsituaties is het heel gewoon dat er 20 PC's of meer op 1 Ethernet segment zitten zonder dat er problemen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan