Wanneer eerste betaling T-Mobile?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigSign

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2012
Beste mensen,

Ik wil eerdaags een iPhone 4S 16GB aanvragen bij T-Mobile dan moet ik 30 euro 1x vooraf betalen en dan de eerste 3 maanden 30 euro daarna 59 euro per maand 2 jaar lang.
Is best een nette aanbieding vindt ik zelf. Alleen mijn vraag is, zodra ik die bestelling online aanvraag, gaat er dan een maand overheen voordat ze mijn eerste factuur/maandbedrag van 30 euro van mijn rekening afschrijven, of schrijven ze dat nog de zelfde maand van mijn rekening af?.
Ik kan het antwoord nergens vinden daarom hoop ik dat iemand op deze site mij verder kan helpen!. :-)

Laatst bewerkt:
'nette aanbieding', het is maar wat je net noemt... ik betaal de helft voor een iphone4, en weet zeker dat je hem wel wat goedkoper kan krijgen... dit terzijde...

we zijn hier niet van t-mobile of wat dan ook. voor vragen over je abonnement moet je gewoon bij hun terecht. deze vraag had je ook naar de t-mobile klantenservice kunnen sturen.... beetje dom dus.

over het algemeen betaal je achteraf (hoe kunnen ze anders je gebruikte minuten meten (nadenken, nadenken... blijft lastig he))

over het algemeen betaal je achteraf (hoe kunnen ze anders je gebruikte minuten meten (nadenken, nadenken... blijft lastig he))

Niet per se.
Als je een belbundel hebt betaal je vaak vooraf.
Als extra verbruik in rekening wordt gebruik betaal je dat extra verbruik achteraf.
Blijft idd lastig he, dat nadenken.....

Tardis

We zijn een forum en iedereen kan hier gewoon een vraag stellen. Daar kan ook gewoon antwoord op gegeven worden. Let daar de volgende keer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan