Wanneer Generic Host Process for Win32 services crasht, stopt het mixerapparaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mloenkaugm

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Ik kreeg onlangs een popup error die iets inhield dat Generic Host Process for win32 services heeft gecrashed.
Mijn taakbalk werd grijs, en sprong daarna weer gewoon terug naar de normale Windows XP taakbalk. Ik was op dat moment een filmpje aan het kijken, het geluid werkte gewoon. Toen ik een spel wilde opstarten hoorde ik ineens geen geluid, ik denk dat 't ongeveer 5 minuten naderhand was. Ik dus kijken bij dat luidsprekertje in de taakbalk en ik kreeg dit bericht:

Er zijn geen actieve mixerapparaten beschikbaar.
Ik had 5 minuten van tevoren wel geluid dus dit kan gewoon geen driverprobleem zijn. M'n geluid werkt normaal altijd en nu is 't er ineens mee gekapt. Hij doet dit trouwens wel vaker. Soms crasht drwatson32.exe samen met explorer.exe ook ineens. Ik kan dan niks meer doen dan m'n computer opnieuw op te starten waarna ik 15 minuten m'n computer te gebruiken de Generic Host Process error weer zie. Hoe los ik dit nu op?

Nog iets... Dit is echt de meest instabiele installatie van Windows XP die ik ooit heb gezien. Verschillende programma's crashen om de haverklap, Firefox kan 5 minuten lopen zonder te crashen daarna boem, weg. Ik denk dat ik dit toch maar eens helemaal opnieuw moet installeren want dit is echt niks zo.

Laatst bewerkt:
Ik zou zelf voor opnieuw installeren kiezen. Dan heb je direct de troep eraf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan