Wanneer help meer interngeheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

por911

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2005
In ben niet z'n hardware man. Meer een heave software user.

Specificatie mijn computer:
Pentium 4
Kloksnelheid 2.79 GHz
512 MB-Ram
Beeldschermadaptor (videokaart?) NVIDIA Geforce FX 5200.

Ik download veel van Internet en heb vaak heel mijn taakbalk volstaan met Icoontjes.

In begrijp dat hoe meer ik download hoe trager mijn PC wordt. Is meer geheugen een oplossing en zo ja hoeveel.

Hmm als je echt heeel veel software er op hebt staan kan dit op den duur je pc vertragen.

Ik zie niet hoe groot je HD is. Als deze niet groot is en er staat veel software op kan dit ook de oorzaak zijn.

Maar: misschien heb je wel last van spywere en/of virussen. Scan daar ook even op!

Geplaatst door winnie de pooh
Hmm als je echt heeel veel software er op hebt staan kan dit op den duur je pc vertragen.

Ik zie niet hoe groot je HD is. Als deze niet groot is en er staat veel software op kan dit ook de oorzaak zijn.

Maar: misschien heb je wel last van spywere en/of virussen. Scan daar ook even op!

HD is 74.4 GB max
46.3 GB in gebruik
Spywere en virus software worden dagelijks gebruikt.

Hmm ja dan zou het aan het geheugen kunnen liggen. Je hebt trouwens wel aardig wat van je HD in beslag genomen ;).

Je kan overwegen om 1024 MB geheugen te nemen.

Veel icoontjes in je taakbalk?
Dat vertraagd zeker!! Dat moet allemaal mee opstarten en draait op de achtergrond mee.
Zo min mogelijk laten opstarten dus.

Ga niet zomaar in msconfig dingen lopen doen. Dit kan je PC beschadigen als je de verkeerde dingen doet.

ik had het idd over opstarten, srr had het er bij moeten zeggen

Geplaatst door winnie de pooh
Ga niet zomaar in msconfig dingen lopen doen. Dit kan je PC beschadigen als je de verkeerde dingen doet.

Onzin, bij tabblad opstarten kan je alles uitvinken, aanvinken, wat je wil, daarvan kan windows niet beschadigen en de pc al helemaal niet.

Maak eens een lijstje van wat er allemaal mee opgestart wordt, wellicht dat het een en ander wel uitgeschakeld kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan