Wanneer ik omhoog of omlaag scroll ontstaan er twee blurry/laggy bars

Status
Niet open voor verdere reacties.

didierhaemers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2012
Hallo!

Allereerst dankuwel voor het kijken naar mijn vraag!

Sinds een week heb ik een nieuw scherm gekocht samen met een nieuwe videokaart. Het betreft een EVGA gtx970 met alle drivers up to date zelfs beta drivers geprobeerd.
Het scherm is een ultra wide LG 29 inch scherm. Ik heb Windows 10 geïnstalleerd en heb erna met driverbooster alle drivers geupdate.

Het probleem:
Alleen wanneer ik scroll gebeurd het dat ik 2, soms meer en soms maar 1 blurry/laggy balkjes krijg te zien. Deze treden op in het midden van mijn scherm ongeveer, een soort van 'lag' gevoel dat je kunt hebben met gamen.
(Ik weet niet of het iets te maken heeft met mijn taakbar die af entoe ook even knippert.)
Als ik dus op google scroll krijg je bijvoorbeeld twee ongeveer 1 cm grote horizontale balkjes die blurry/laggy uitzien.

Opmerkelijk:
Het betreft alleen div's van een pagina steeds. Bijvoorbeeld in google alleen de div waar de zoekresultaten staan, de witte balken aan de zijkant die vertonen geen blurry/laggy balk.
Op nu.nl betreft het ook alleen maar de middelste kolom waar dus alle nieuws staat. Dit geld bij alle websites.

Hopelijk heeft iemand een oplossing voor mij!

Groet!
Haemers

Laatst bewerkt:
Die heb ik ook nieuw gekocht, de corsair cs650m. Verder heb ik 2 ssd's en een harde schijf, z77 sabertooth en 3770k. Niks is overigens overclocked, en ruim voldoende airflow in kast.

Hopelijk ligt het niet aan de voeding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan