wanneer komt gta 4 nou uit??

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Ik dacht tot 2 weken geleden dat gta 4 op 21 november uit zou komen alleen toen las ik het bericht op helpmij dat die op 3 december uit zou komen en dit stond op wikipedia. maar ik keek nu op wikipedia en staat dit:

PC-versie

Op 6 augustus 2008 heeft Rockstar verklaard dat een pc-versie van GTA IV in ontwikkeling is. Het spel zou uitgebracht worden op 2 december 2008 in Noord-Amerika en op 3 december 2008 in Europa[4]. Maar die datum is verkort , het zal nu op 20 november 2008 in noord-amerika en op 21 november 2008 in Europe uitgebracht worden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV

dus wat is het nou?

mvg,

kevin10

ja daar zit ik in me achterhoofd ook nog steeds mee.. :p

wiki (geschreven door ''mensen'') je kan dus in principe er volgend jaar van maken.
Op bol.com blijven ze nog steeds bij 21-11-2008.. ik hoop dus 21-11-2008 maar ik ga er vanuit dat ie 2 a 3 december uitkomt, dan kan het ook niet tegenvallen.. :p

nouja dan is het maar even afwachten ik zou wel even kijken of er nog ergens anders dat staat:P ik plaats wel een bericht als ik iets heb gevonden:P

EDIT: me pc kan gta 4 wel aan alleen ik heb een dual core E8400 en er word een Quad core aanbevolen zou dat veel uitmaken?
en ik keek net op de site van dynaybte en daar staat ook nog dat die op 21 november leverbaar is ik weet niet of ik het op die site had gezien maar daar hadden ze volgensmij de datum veranderd naar 3 december maar dat weet ik ook niet meer zeker:P dus is het maar even afwachten:P

Laatst bewerkt:
nouja dan is het maar even afwachten ik zou wel even kijken of er nog ergens anders dat staat:P ik plaats wel een bericht als ik iets heb gevonden:P

EDIT: me pc kan gta 4 wel aan alleen ik heb een dual core E8400 en er word een Quad core aanbevolen zou dat veel uitmaken?
en ik keek net op de site van dynaybte en daar staat ook nog dat die op 21 november leverbaar is ik weet niet of ik het op die site had gezien maar daar hadden ze volgensmij de datum veranderd naar 3 december maar dat weet ik ook niet meer zeker:P dus is het maar even afwachten:P

voor games zijn over het algemeen dual-cores beter, waarom ze nu quad aanbevelen weet ik niet. Mischien gaat GTA IV wel alle 4 de cores gebruiken, dan hebben jou 2 processoren het 2x zo zwaar. Maar ik weet zeker dat je GTA IV met een E8400 wel kannen runnen, anders worden veel gamers gedupeerd denk ik.. :p
Kijk anders even hier.. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest ik kom door de test heen op harde schijf ruimte na maja dat is makkelijk opgelost.. :)

bij mij staat op die site alleen bij recommend dat ik hem niet aankan en dat is dan me processor die het niet haalt:P

bij mij staat op die site alleen bij recommend dat ik hem niet aankan en dat is dan me processor die het niet haalt:P

maar minimum haal je het wel? wat is de kloksnelheid van een E8400? want ik heb orgineel ook 2.4 ghz maar ik heb em opgefokt tot 2.88ghz.. :p

die heb ik op standaard 3 ghz lopen alleen ik ken een paar mensen die hebben em op 4,6 ghz:P

voor games zijn over het algemeen dual-cores beter, waarom ze nu quad aanbevelen weet ik niet. Mischien gaat GTA IV wel alle 4 de cores gebruiken, dan hebben jou 2 processoren het 2x zo zwaar. Maar ik weet zeker dat je GTA IV met een E8400 wel kannen runnen, anders worden veel gamers gedupeerd denk ik.. :p
Kijk anders even hier.. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest ik kom door de test heen op harde schijf ruimte na maja dat is makkelijk opgelost.. :)

Ik ook hoor.. mocht het niet werken op dual :P

3 december (ongeveer. Las ik laatst) komt het als het goed is uit. Battlefield heroes komt deze maand ook niet uit. Want ze vermoeden dat de open beta pas in begin januari "09 komt. (of ik moet het verkeerd gelezen hebben)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan