wanneer komt laptop aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkpower

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
heej,

ik heb net een laptop bestel bij: Cool-prices.nl hoe lang het ongeveer duurt het voordat die aan komt?
PS:ik wist niet waar ik deze vaag moest stellen

alvast bedankt:thumb:

Als ze hem op voorraad hebben, dan duurt het meestal een dag. Maar ivm het slechte rijdt TNT minder. Dat staat ook op de site van TNT. Hierdoor kan je pakketje wat vertraging oplopen. Als je een bevestiging met alles hebt gekregen, dan mag je er ongeveer op rekenen dat het een dag of 2 duurt.

Kijk op de site van coolprices bij orderstatus.
En Swallav bij mij in de straat komt tnt elke dag

Laatst bewerkt:
Misschien normaal wel, maar nu niet. Althans wat ik van de website kan afleiden (klik). Als je daarnaast je ding na 19:00 uur besteld, is de kans groot dat je hem de volgende dag niet hebt. Dus vandaar twee dagen.

Kijk op de site van coolprices bij orderstatus.
En Swallav bij mij in de straat komt tnt elke dag

Dat wil niet zeggen dat TNT ook meteen de volgende dag komt. Misschien krijg je vandaag post dat eergisteren op de bus is gedaan, en morgen post dat gisteren op de post is gedaan...

Vind het sowieso een rare vraag. Die zaak is erg duidelijk over zijn bezorg tijden dus waarom vraag je het aan ons? Je weet zelf of deze op voorraad was en wanneer je hem precies besteld hebt. De rest zie je op de site.

Ik denk dat je dit beter kunt bijhouden via de webwinkel zelf.
Hierbij sluit ik dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan