Wanneer nieuwe versie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Weet toevallig iemand wanneer er nog es een nieuwe versie van IE komt of een SP2 voor IE6?

Diederik

na mij weten kom er geen nieuwe IE.
wel zijn er updates op windows update site te vinden.
en sp2 zal in mei verschijnen volgens M$

Ik ben al overgeschakeld. Firefox is inderdaad een grote concurrent aan het worden. Oa. doordat hij veel sneller is dan IE!

Even offtopic, maar wat is nou beter.. Firefox of Mozilla?

Firefox geeft Frontpage-like html beter weer dan Mozilla. Dat is één van mijn ondervindingen. Firefox vind ik net iets frisser ogend. Mozilla darentegen heeft ook een composer en dergelijke. Ik heb ze allebei maar prefereer Firefox. Daarnaast heb ik Internet Explorer nog steeds nodig voor bepaalde zaken die je met Mozilla/Firefox niet kan doen, oa. windowsupdate.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door DiederikvH
Firefox geeft Frontpage-like html beter weer dan Mozilla. Dat is één van mijn ondervindingen. Firefox vind ik net iets frisser ogend. Mozilla darentegen heeft ook een composer en dergelijke. Ik heb ze allebei maar prefereer Firefox. Daarnaast heb ik Internet Explorer nog steeds nodig voor bepaalde zaken die je met Mozilla/Firefox niet kan doen, oa. windowsupdate.

Bedankt voor je uitleg, ik zal Firefox zo even goed testen.. had hem al even geinstalleerd maar nog niet echt mee gesurft. De Helpmij chat werkt er iig niet mee voor zover ik kon zien.

De chat werkt idd niet zoals het hoort...vreemd, want deze werkte in oudere versies wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan