• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wanneer te beginnen met orderpicken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hunuloeloe

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2016
Goedemorgen,

Ik heb een voorbeeld bestand toegevoegd waarin mijn probleem beschreven staat. Ik wil namelijk berekenen wanneer er begonnen moet worden met het picken en klaarzetten van pallets. Momenteel krijgt namelijk elke orderpicker 1 order toegewezen maar ik heb het idee dat wanneer meerdere orderpickers aan 1 order werken dat de dockcapaciteit beter benut kan worden.

Ik hoop dat jullie een idee hebben hoe ik dit in het vb bestand zichtbaar kan maken :)

Bekijk bijlage Wanneer beginnen met klaarzetten.xlsx

het zou handig zijn als je in je voorbeeld wat uitkomsten (met de hand) invult.

Laatst bewerkt:
Hoi Sylvester,

Je hebt gelijk ik had handmatig het een en ander moeten toevoegen.. Echter wist ik niet goed hoe ik dit handmatig moest berekenen op het moment zelf en hoopte dat een van jullie hier meer van wist :P
Maar ik heb het nu handmatig zelf proberen te maken en ben "per ongeluk" op de oplossing gekomen... :rolleyes:

Bij deze is deze vraag dus opgelost. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan