wanscam JW0004 wifi probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

seccond

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2012
Hallo beste lezers,

Na de aanschaf van 2 wanscam cameras type JW0004 kwam ik thuis en ging aan de slag

Alle stappen gevolgt zo als bescgreven in de aanwezige instalatie informatie, de camera werkt als een zonnetje.....

zo lang de internet kabel er in zit, na het verwijderen van de kabel is de camera pleite, gewoon nergens te bekennen .

dit is een screenshot van de camera status met kabel er in:

jXj6I3T.jpg

Dit zijn de wireless settings:

fwqy75L.jpg

Na het invullen van de wireless gegevens re-boot de camera, daarna sluit ik de web browser en haal de internet kabel van de camera af, dan herstart ik de browser en.... niets helemaal niets

word er niet goed van lol
alle hulp is welkom

Even uit de losse pols:
De Wifi adapter in de Wanscan krijgt een ander ip-adres dan de bedrade.
Oftewel: Ga in je router kijken welk ip-adres de Wanscan gekregen heeft op zijn wifi aansluiting. Verbind daarna daarmee in je webbrowser.

PS: Gaat dus om de ip-toekenning van het WIFI Mac adres van de Wanscan, dus (in jouw geval, zie jouw bijlages) 00D5131062BF . De tabel waar je het moet opzoeken in de je wifi router (door jou niet vermeld welke dat is) kan die tabel (bijv.) DHCP Lease table heten.
PS2: Ik ga er verder vanuit dat de Wanscan bedraad op dezelfde router was aangesloten als waar hij draadloos mee verbindt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan