Wanted: Oude versie van eDonkey

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Berichten
1.636
Hallo,

ik zoek de oude versie van eDonkey, waar dus niet het Overnet netwerk bij zit, alleen maar servers. Maar ik kan het niet vinden! Weet iemand hier misschien waar ik het vandaan kan halen?
 
Ik heb nog een versie, maar ik weet niet of die 'oud' is, aan welk nummer had je gedacht?
 
Volgens mij iets van 0.52. ik weet het niet zeker maar zeg maar, de versie zonder overnet.
 
Ik heb edonkey 0.53 bij mijn weten is die zonder overnet. Je moet maar ff zeggen als je hem wilt, dan 'stuur ik m wel
 
Geplaatst door lafra002
Ik heb edonkey 0.53 bij mijn weten is die zonder overnet. Je moet maar ff zeggen als je hem wilt, dan 'stuur ik m wel

Nee 0.53 is met Overnet. Kijk eens linksboven in de hoek, daar staan 2 icoontjes, eentje voor het eDonkey servers netwerk en eentje voor Overnet. Maar ik zoek wel even met eDonkey naar eDonkey 0.52 :p
 
Ik heb hier edonkey 0.52 nog wel. Als je hem wilt hebben stuur dan even je mailadres. Dan comprimeer ik hem en stuur hem op.
 
Geen idee, ik hen edonkey er al een tijdje niet meer op staan. Uit mijn hoofd gezegd was die versie al met Overnet.
 
kijk eens op deze site....

kijk eens op deze site.... http://www.oldversion.com/

Hier kun je van ontzettend veel programma's een oude versie vinden. Ik heb niet gekeken of E-mule ertussen zit, maar dat zou me niets verbazen!
 
Je kan altijd nog eMule downloaden! gratis , geen spyware , en geen overnet! Ondersteund ook Kadmelia! Succes!
 
Maar met eMule starten mijn downloads nooit :eek:. Heh en over spyware, je kan toch de vinkjes weghalen bij de instalatie van eDonkey?
Kadmelia? Is dat een goed netwerk?
 
ookal is het nog in een beta , eMule roept het autmatisch aan , je moet het alleena ctiveren tijdens instalatie. Kan zeldzame bestanden soms toch nog vinden. en je moet wat poorten forwarden om eMule te gebuiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan