SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
ben de 3th p shooter Wanted;weapons of fate aan t spelen, (die game waarbij je om een hoek kunt schieten).
moet zeggen, de game bevalt me prima. ziet er goed uit, speelt lekker en is lekker afwisselend qua levels.
dus, alles ging wel, totdat ik halverwege de game kwam. zit nu in dat level waarbij je op een dak/richel staat achter een zwaar machine geweer op een turret. dit is de tweede keer dat dit voorkomt in de game. de eerste keer had ik helemaal geen problemen met iedereen neerschieten. maar deze keer is het echt BELACHELIJK ( !!!!!!! ) moeilijk gemaakt. beneden op een binnenplaats komen allemaal vijanden aangerend die je dus moet neermaaien, maar het zijn er gewoon teveel en ze richten per shot teveel damage aan om het uit te kunnen spelen. de hele scene duurt geloof ik een kleine 2 minuten, en toch red ik t niet. en geloof me, ik probeer nu al 2 weken voorbij dit stomme level te komen ! ik speel altijd op Normal setting, maar gelukkig kun je in deze game tijdens t spelen de moeilijkheids graad veranderen, wat ik dus heb gedaan, probeer m op Easy, maar t schijnt dat je toch op Normal blijft spelen want t blijft even moeilijk. heb er zelfs de Cheats voor opgezocht, (je moet een binare codes intikken om cheats te unlocken, zal lijst geven aan eind thread), maar ook dat lijkt gewoon niet te helpen.
wil deze game toch dolgraag afmaken, en liefts zonder ergens een file te downloaden die alle saves van de game in zich heeft.
wat doe ik dus fout, of is t gewoon belachelijk moeilijk en haast niet te halen, deze level.
wie weet t antwoord, hoor t graag, want zoals ik al zei, de game is echt top !
hier lijst van cheats, gehaald van IGN;
Cheat: Binary Code List
In the main menu, choose "Secret Codes" and enter these for the desired effect:
01010111 - Airplane Bodyguard
01110100 - Cinematic Mode
01100101 - Close Combat Mode
01010100 - Cross
01001100 - Health Improvement
01101101 - Unlimited Adrenaline
01101111 - Infinite Ammo
01000100 - Janice
01110010 - One Shot One Kill
01100001 - Special Suit
01001111 - Super Weapons
01000011 - Wesley
01100111 - Headshot Mode
01000100 - Unlocks message: 'Use 01000100 in DVD' (movie DVD tie-in?)
01110100 - Adrenaline Rush Mode
Additions by karaokeduck and Buddha
Submitted by binarysolo
Unlockable: Characters
To play as any character besides Wesley or Cross, defeat that character (on any difficulty). Here is a list of characters:
SWAT Leader
The Russian
Brummel
The Original Spider
The Immortal
Submitted by AjaxRoxx
Unlockable: Nightmare
Beat the game in Close Combat Mode to unlock Nightmare as a playable character.
Submitted by Blazed Assassin
Unlockable: Airplane Bodyguard
Beat Headshot Mode to unlock the Airplane Bodyguard.
leon
moet zeggen, de game bevalt me prima. ziet er goed uit, speelt lekker en is lekker afwisselend qua levels.
dus, alles ging wel, totdat ik halverwege de game kwam. zit nu in dat level waarbij je op een dak/richel staat achter een zwaar machine geweer op een turret. dit is de tweede keer dat dit voorkomt in de game. de eerste keer had ik helemaal geen problemen met iedereen neerschieten. maar deze keer is het echt BELACHELIJK ( !!!!!!! ) moeilijk gemaakt. beneden op een binnenplaats komen allemaal vijanden aangerend die je dus moet neermaaien, maar het zijn er gewoon teveel en ze richten per shot teveel damage aan om het uit te kunnen spelen. de hele scene duurt geloof ik een kleine 2 minuten, en toch red ik t niet. en geloof me, ik probeer nu al 2 weken voorbij dit stomme level te komen ! ik speel altijd op Normal setting, maar gelukkig kun je in deze game tijdens t spelen de moeilijkheids graad veranderen, wat ik dus heb gedaan, probeer m op Easy, maar t schijnt dat je toch op Normal blijft spelen want t blijft even moeilijk. heb er zelfs de Cheats voor opgezocht, (je moet een binare codes intikken om cheats te unlocken, zal lijst geven aan eind thread), maar ook dat lijkt gewoon niet te helpen.
wil deze game toch dolgraag afmaken, en liefts zonder ergens een file te downloaden die alle saves van de game in zich heeft.
wat doe ik dus fout, of is t gewoon belachelijk moeilijk en haast niet te halen, deze level.
wie weet t antwoord, hoor t graag, want zoals ik al zei, de game is echt top !
hier lijst van cheats, gehaald van IGN;
Cheat: Binary Code List
In the main menu, choose "Secret Codes" and enter these for the desired effect:
01010111 - Airplane Bodyguard
01110100 - Cinematic Mode
01100101 - Close Combat Mode
01010100 - Cross
01001100 - Health Improvement
01101101 - Unlimited Adrenaline
01101111 - Infinite Ammo
01000100 - Janice
01110010 - One Shot One Kill
01100001 - Special Suit
01001111 - Super Weapons
01000011 - Wesley
01100111 - Headshot Mode
01000100 - Unlocks message: 'Use 01000100 in DVD' (movie DVD tie-in?)
01110100 - Adrenaline Rush Mode
Additions by karaokeduck and Buddha
Submitted by binarysolo
Unlockable: Characters
To play as any character besides Wesley or Cross, defeat that character (on any difficulty). Here is a list of characters:
SWAT Leader
The Russian
Brummel
The Original Spider
The Immortal
Submitted by AjaxRoxx
Unlockable: Nightmare
Beat the game in Close Combat Mode to unlock Nightmare as a playable character.
Submitted by Blazed Assassin
Unlockable: Airplane Bodyguard
Beat Headshot Mode to unlock the Airplane Bodyguard.
leon