WAP via wifi netwerk? Hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Ik heb een Blackberry 9000 bold van mijn werkgever, maar met een abonnement waar WAP streams zijn geblokkeerd (ja, inderdaad, maar daar gaat het nu niet om). Ik heb 'm in mijn wifi netwerk gehangen, en nu denk ik dat ik toch streams moet kunnen ontvangen, maar het lukt niet. De mediaspeler geeft steeds de foutmelding dat het webadres ongeldig is.

Is WAP überhaupt te ontvangen via wifi?
Moet ik ergens iets in mijn toestel instellen?

verkeerde interpretatie

hallo, je bent een beetje verkeerd , WAP is inderdaad voor internet maar dan via het GSM-netwerk , wap wilt zeggen Wireless Application Protocol , een protocol om gegevens te versturen :) zoals gprs etc , WIFI is iets totaal anders dan wat je bedoelt, ja ok het verzend ook draadloos gegevens maar dan in een protocol van 802.11 IEEE dus als je blackberry een wifi-kaartje heeft wat die ook heeft heb ik gezien kan je gewoon je blackberry connecteren met je netwerk, dan functioneert deze als een kleine computer en zal deze zonder problemen streams kunnen ontvangen , indien de juiste software is geinstalleerd op je blackberry :)

Okee, dank je (was even een paar dagen niet bereikbaar, vandaar zo laat gereageerd). Die streams lukte eerst wel, maar nu niet meer, ik kreeg steeds in de browser de melding dat het adres van de pagina niet te bereiken is. Nu krijg ik ook de melding dat de aanvraagentiteit te groot is.

Batterij er in en uit halen, dat was de oplossing. Een soort harde reset.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan