Warcraft 3 doet pc uitvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
meestal valt ie gewoon uit maar soms start ie zich ook vanzelf opnieuw op

Ga naar Deze Computer
rechtermuisknop-kies voor Eigenschappen-tabblad Geavanceerd-Opstart en herstel instellingen en vink "De computer automatisch opnieuw opstarten'''uit.

Je zult nu ipv het herstarten een error code moeten krijgen. Post deze error hier in je volgende bericht.

Dit is geen temperatuursprobleem maar een bug in warcraft. Heb je een legale versie? En heb je de nieuwste patch? (1.2)

Geplaatst door meelman
Dit is geen temperatuursprobleem maar een bug in warcraft. Heb je een legale versie? En heb je de nieuwste patch? (1.2)

Dat de pc volledig uitvalt of herstart? Het terugkomen naar het bureablad tijdens het starten/spelen van een spel komt vaak voor, maar dat de pc dan compleet uitvalt of herstart.....

Geplaatst door Muurhond
Het terugkomen naar het bureablad tijdens het starten/spelen van een spel komt vaak voor, maar dat de pc dan compleet uitvalt of herstart.....
ik weet het. Ik schrok me helemaal dood de eerste keer...

Maar een Temperatuursprobleem is het absoluut zeker niet. Waar mijn pc overgeklokt 2 en een halv uur stabiel loopt met 3dmark aan valt ie ondergeklokt soms na een half uur uit bij warcraft.

Geplaatst door MR.Uppity
ja ik heb een legale versie met de nieuwste updates.

Doe dit dan es:

Ga naar Deze Computer
rechtermuisknop-kies voor Eigenschappen-tabblad Geavanceerd-Opstart en herstel instellingen en vink "De computer automatisch opnieuw opstarten'''uit.

Je zult nu ipv het herstarten een error code moeten krijgen. Post deze error hier in je volgende bericht

Ga naar Deze Computer
Je zult nu ipv het herstarten een error code moeten krijgen. Post deze error hier in je volgende bericht
weinig kans dat het werkt, maar het is natuurlijk te proberen.

Welke versie heb je precies?

Geplaatst door meelman

weinig kans dat het werkt, maar het is natuurlijk te proberen.

Welke versie heb je precies?

Ik wil weten wat voor foutmelding er komt. Misschien ligt wel aan iets anders.

hij geeft geen error, maar start gewoon de pc terug opnieuw op wanneer ik dat uitgevinkt heb.

Geplaatst door MR.Uppity
hij geeft geen error, maar start gewoon de pc terug opnieuw op wanneer ik dat uitgevinkt heb.
daar was ik al bang voor. Ik ga warcraft ook even installeren en kijken of ik iets in mijn logs kan vinden...

Gebruik je trouwens een trainer of cheatcodes?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door MR.Uppity
nee ik gebruik geen trainer en geen cheat codes
Ik heb wat problemen met het instaleren, dus dat wordt morgen.

Let eens op het moment dat ie reboot. Gebeurt er op dat moment iets bijzonders in het spel? (heb je op dat moment bijvoorbeeld heel veel units op het veld rondlopen?)

nee het is nogal op vrij willekeurige momenten.
soms reboot ie, soms loopt ie gewoon vast, en soms zet ie zich gewoon af.

ik heb hem nu helemaal geupdate (v1.12) en ik heb net mijn vierde game zonder problemen gespeeld. Moet ik zeggen: de vorige keer dat ik die problemen kreeg had ik het spel half uitgespeeld voor ze begonnen, dus ik wacht af... :D

vanmiddag liep hij voor het eerst vast. Spontane reboot.

Nou had ik ook bij andere spellen problemen waar ik ze normaal niet heb en ook seti@home liep trager dan normaal. Nou bleek het op mijn kamer inmiddels 29 graden te zijn (fijn, zo'n zolderkamer :rolleyes:). Dus ik leg mijn case plat op mijn bureau en frut een extra 80mm fan tegen de videokaart, 1tje extra tegen de CPU koeler en om het echt goed aan te pakken nog een 50mm fan op de Northbridge. Wat denk je: 2 games achter elkaar op een map met 12 man gespeeld en geen vastloper.

Dus het zou stiekem toch een temperatuursprobleem kunnen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan