Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door meelman
Dit is geen temperatuursprobleem maar een bug in warcraft. Heb je een legale versie? En heb je de nieuwste patch? (1.2)
ik weet het. Ik schrok me helemaal dood de eerste keer...Geplaatst door Muurhond
Het terugkomen naar het bureablad tijdens het starten/spelen van een spel komt vaak voor, maar dat de pc dan compleet uitvalt of herstart.....
Geplaatst door MR.Uppity
ja ik heb een legale versie met de nieuwste updates.
Ga naar Deze Computer
rechtermuisknop-kies voor Eigenschappen-tabblad Geavanceerd-Opstart en herstel instellingen en vink "De computer automatisch opnieuw opstarten'''uit.
Je zult nu ipv het herstarten een error code moeten krijgen. Post deze error hier in je volgende bericht
weinig kans dat het werkt, maar het is natuurlijk te proberen.Ga naar Deze Computer
rechtermuisknop-kies voor Eigenschappen-tabblad Geavanceerd-Opstart en herstel instellingen en vink "De computer automatisch opnieuw opstarten'''uit.
Je zult nu ipv het herstarten een error code moeten krijgen. Post deze error hier in je volgende bericht
Geplaatst door meelman
weinig kans dat het werkt, maar het is natuurlijk te proberen.
Welke versie heb je precies?
daar was ik al bang voor. Ik ga warcraft ook even installeren en kijken of ik iets in mijn logs kan vinden...Geplaatst door MR.Uppity
hij geeft geen error, maar start gewoon de pc terug opnieuw op wanneer ik dat uitgevinkt heb.
Ik heb wat problemen met het instaleren, dus dat wordt morgen.Geplaatst door MR.Uppity
nee ik gebruik geen trainer en geen cheat codes
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.