Warcraft 3 Online...

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Sinds net heeft mijn broertje de zelfde CD-Keys gebruikt als die ik heb voor het Spel WC3

Alleen nu kan ik niet meer online...

dan komt er te staan unnable to connect to battle.net check je internet ofzoiets..

Ik ben gewoon verbonden en hij deed het altijd.

Northerend ( Europe ) Kom ik niet in...

Asia wel en ik zie de updates en de spellen?? Maar ik wil Northerend zoals altijd zodat ik dota kan spelen.

Laatst bewerkt:
Nee, daar begon het juist mee ;).. hij probeerde het en toen kreeg hij dat probleem dus ik probeerde het ook en lukt niet.

Inmiddels heeft hij ze allebei er afgegooid ROC en Frozenthrone

Ik denk gewoon dat ze je hebben geblokeerd. Ik denk dat je hier ook niks meer aan kan doen.

Vaag :S.. ik kan wel op East ofzo en niet op northrend dus ik ben geblokt.. wat is dat voor onzin dan zeg.

Voor zover ik weet kan er een persoon tegelijk met een specifieke key op een warcraft 3 server. Ik heb eerder ook een serial gedeelt, en je kan dan met 3 mensen tegelijk spelen wanneer je op 3 verschillende servers speelt, maar ook kun je omstebeurt op dezelfde server. Waarom hij het nu dus plotseling niet meer doet snap ik niet.
Hoe lang is het geleden dat je broertje ermee heeft geklooit? Wet je zeker dat niemand anders mogenlijk deze serial gebruikt?
Ik zou een weekje wachten, en anders contact opnemen met Blizard

Succes!

Dat weet ik ook wij kunnen niet te gelijk op de zelfde server dan zitten ;).. Hij was gewoon aan het proberen welke cd hij moest kopen zodat hij ook legaal kon spellen vroeg me af of het ROC of Frozenthrone was.. maar nu ben ik waarschijnlijk geblokt voor Europe wat ik gewoon vaag vind... Ik denk dat ik maar moet wachten en op de andere servers tijdelijk moet spelen bedankt..

aangezien ik meerdere topics zie van WC3 europe problemen denk ik dat northrend er tijdelijk uit ligt.

als het probleem nog steeds voorkomt zou ik het navragen bij blizzard.

dan denk ik het ook dat hij er gewoon tijdelijk uit ligt want we hebben eigenlijk niks verkeerds gedaan waardoor we geblokt kunnenn worden dus moeten maar afwachten dan. Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan