warcraft 3 the frozen throne online spelen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dgsegs

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Berichten
34
Hoi allemaal,

Ik heb het spel warcraft 3 + the frozen throne al een tijdje, en nou wou ik het iendelijk eens online spelen.

Ik heb pas de nieuwe update, 1.20e binnengehaald maar als ik online wil spelen zegt hij dit:

"Unable to validate game version. Please reconnect to Battle.net, or apply the current game patch manually."

Nou denk ik, het patchen is mislukt, maar de blizzard patcher zegt echter dat ik de nieuwste versie al binnen heb.

Ik wil dolgraag online spelen, dus dit vind ik best irritant, weten jullie misschien waar dit aan ligt?

Veel dank.
 
Ja alle andere internetdingen werken wel, en ik kan ook dit spel over LAn spelen, alleen kom ik niet in battle.net...
 
Je zou eens kunnen proberen om war3 eens te deinstalleren en dan opnieuw te installeren.

Is het wel een legale versie?
 
Ok, ik probeer dat wel eens.

En ik heb het spel van een cd van een vriend met een no cd code erop, maar wel een legale versie dus niks gebrand...
 
Je zou het eens kunnen proberen om het spel te installeren zonder de no-cd, de cd te lenen van je vriend en dan proberen te connecten voor multi online.
Misschien zit er een bug in de no-cd crack.
 
Ja maar de rest van het spel doet het wel, campaigns en LAN maar voor de zekerheid probeer ik het wel hoop dat dat het is...

Dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan