Warcraft 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

rayme

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2002
Beide spelen net gekocht, Reign of Chaos en Frozen Throne. Mijn Athlon PC net nieuw (2 maanden) G-Force xxxx 256 Mb. Geinstalleerd, Play: Alles donker en PC loopt vast. Op mijn oude P4 2.5 GHz met G-force 6500 265 Mb loopt het perfect. Geen LAN sessies dus. Herkent iemand dit? Wie oh wie kan mij helpen:confused:
Rayme

Standaard te onderzoeken bij XP problemen:

- Start -> Uitvoeren -> MSinfo32.exe (Sectie Onderdelen -> Probleemapparatuur)
- Start -> Uitvoeren -> Eventvwr.exe (Secties Toepassing en Systeem: Fouten en Waarschuwingen)
- Start -> Uitvoeren -> Devmgmt.msc (Apparaten met een rode X ervoor of een gele ! ervoor)
- Start -> Uitvoeren -> Dxdiag.exe (Alle meldingen & waarschuwingen bij de tests)

Als bij stap 4 problemen boven water komen, DirectX 9.0c installeren over de oude heen, en daarna nogmaals proberen. Zijn er driverproblemen, los die dan op door (bij voorkeur) WHQL (Windows Hardware Quality Labs) gecertificeerde drivers te downloaden en te installeren. Dat hoeven niet noodzakelijkerwijs de nieuwste drivers te zijn, zoek naar die WHQL certificering! Natuurlijk dan eerst de oude drivers deïnstalleren voordat je de nieuwe installeert.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan