warcraft battle.net connection problem

• Onderwerp starter Onderwerp starter sado
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sado

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
hallo , k heb warcraft 3 roc gekocht maar hij doet het niet ik heb ook frozen throne..
ik speel het al jaren. Installatie gaat gewoon goed maar als ik frozen throne ( ook bij ROC ) opstart en op battle.net klik zegtiej dat ik eerst connection met internet moet hebben om hier te mogen zijn .. maar ik heb connection met het internet dit komt me voor het eerst voor dus weet echt niet wat ik moet doen ...

iemand nog een advies >??

Sado , alvast bedankt

Probeer alleerst eens de benodigde poorten open te zetten betreft je Firewall. Waarschijnlijk zal dit wat helpen. Weetje ook welke poorten je dan ook open moet zetten?

Probeer alleerst eens de benodigde poorten open te zetten betreft je Firewall. Waarschijnlijk zal dit wat helpen. Weetje ook welke poorten je dan ook open moet zetten?

uh.. nee firewall staat uitgeschakeld en wt betreft da site snap ik nix van.. maar wt ik nu wel weet is dat ik wel op asia en US servers kan spelen maar niet op europe...
dat is best raar...

als je me je router naam geeft probeer ik een directe link voor je uit te zoeken.

Maar nu ga ik eerts naar huis

[edit]

de link is niet goed :o forwart moet met een d sorry

Laatst bewerkt:
als je me je router naam geeft probeer ik een directe link voor je uit te zoeken.

Maar nu ga ik eerts naar huis

[edit]

de link is niet goed :o forwart moet met een d sorry

waar kan ik dat vinde router naam ?

op de router zelf, of misschien in de gebruikersverklaring/handleiding van je provider.

ik bedoelde met naam: merk en type

Bosj

ik heb het zelfde probleem hij deed het eerst nog goed maar nu doet ie het niet ik kan ook maar op 3 servers van baatle.net maar op de gene die ik steeds speel doet het niet meer egt heel vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan