Warcraft Budget Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

iWarcraft

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Hallo,

Voor mijn zoon zoek ik een laptop
Mijn budget is 750,-
Deze laptop moet voldoen aan de eisen die nodig zijn voor World of Warcraft
Op mijn oude systeemkast die ik nu heb , geeft het taakbeheer aan dat ik 107mb aan geheugen kwijt ben aan warcraft

Verder moet er ook wireless in zitten , een touchpad , 160gb harde schijf of meer en 2gb ram

Alvast bedankt,

Rob

Ik las net op de homepage van warcraft iets over de nVIDIA Geforce 8400M GS
256mb dedicated , bij de HP dv9755ed

Net nieuwe aanbieding bij de MediaMarkt:

Fujitsu Siemens PI2512 voor 588,- euro!!

Let op!! Die laptop is Niet geschikt voor spellen zoals World of Warcraft

Lees: Grafische kaart: Intel Graphics Media Accelerator X3100

Dat is Intel's onboard video en die is daar niet snel genoeg voor.

Zoek een laptop met Nvidia of ATi videokaart. Bij voorkeur een een Ati 2400XT / Nvidia 8400 of hoger.

Laatst bewerkt:
moest je toen de settings niet op laag zetten? misschien zijn mijn eisen wel wat te hoog

Ik heb voor 900 euro een Laptop gekocht ( zie handtekening ).

Daar zit een HD2300 op maar vind ik toch vies tegenvallen.

Wat ik wil zeggen is dat je goed op moet letten welke videokaart er op je laptop zit.

Nu zit ik met een ware bottleneck :(

Ik kan WoW ook op mij Intel Onboard spelen, weliswaar op lage settings, maar ik merk echt nooit veel van lagging of slecht beeld (nog steeds tot mijn verbazing). Het draait verrassend goed.

Hallo,

Mijn ouders gaan binnenkort ook een nieuwe laptop aanschaffen voor ongeveer hetzelfde budget. Ik wil daar ook graag eens een spelletje op spelen (ook World of Warcraft).
Ik had even gekeken hoe de grafische kaarten in de laptops presteren. Ik zag bij alternate een leuke laptop met een goede prijs/kwaliteit verhouding deze staan.
De NVIDIA GeForce 8400M GS behaalt in 3dmark 06 (Gaming benchmark programmaatje) 1363 punten. Terwijl de NVIDIA GeForce 8600M GS 2445 punten behaalt. Dat wilt dus zeggen dat de 8600M GS 1,8 keer beter presteerd dan de 8400M GS.
Bron

Ik raad je sterk af om een acer laptop te kopen. Mijn vader en ik hadden beide een Acer laptop en binnen een jaar gingen ze allebei kapot (GPU gesmolten :confused:). Ik vertrouw het merk in iedergeval niet meer.

Groeten,

Irvan Smit

Laatst bewerkt:
hallo,

olrvano: ik snap dat acer een prut merk is , een kennis van ons had ook een acer (ferrari model) en zijn moederbord was kapot.
Hij had de acer naar Duitsland gestuurd , terug en een nieuw moederbord erin en was binnen twee dagen weer kapot:eek:.

Maar nu ik hoor dat Acer af te raden is , zoek ik nog verder...

Kijk hier is:
http://nvidia.alternate.nl/doc/shop...&&tgid=223&treeName=Artikel&Level1=Notebooks&

Fujitsu Siemens? of HP?? en voor de rest alleen maar Acer. :(
Een vriend van ons heeft ook een HP dv9000 serie en bevalt hem prima.

Heeft iemand een suggestie??

mvg,

Rob

edit: Is de Geforce Go 6100 geschikt? http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1066277&showTechData=true

edit: http://www.gamingmaxx.com/articles/alternate-nl-sucks.php ?? Wat is dit?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan