Warcraft II via Bol.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanske84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
beste luitjes,

ik heb warcraft II battle.net edition weer aangeschaft via Bol.com aangezien dit toch altijd wel een van mijn meest favoriete spellen is. maar nu krijg ik dat pakketje binnen vandaag en ik denk nou dat zal ik eens even snel installeren. krijg ik uiteraard de vraag om de CD-key in te voeren die uit 16 tekens moet bestaan. en die moet in het doosje staan of achterop de doos, nu staat er achterop helemaal niks, maar in het doosje staat wel een code, mar die bestaat uit 20 tekens :shocked::eek: nu heb ik al een beetje aangemodderd en die code geprobeert en dergelijke maar hij werkt niet!!!!!!!!!!!!!! is er iemand die hier een antwoord op heeft of die ook zoiets heeft meegemaakt?!?!?!??!?!

ik heb echt hulp nodig, want ik snap er geen ene !##%&*#@#$@-zooi van!!!!!!!!!!!

alvast bedankt!!!

Staat er ook geen code op (de achterkant van) het boekje?

er zit geen boekje bij, bij de battle.net edition van Bol.com! is eigenlijk best vreemd:confused:

maar in het doosje zelf staat wel een code, maar die bestaat uit 5 verschillende stukjes van elke keer 4 letters en/of cijfers. en dat komt dus niet overeen met de vraag om een 16 tekens tellende CD-key in te voeren....

Hmm, dan weet ik het ook niet. Op een reclamefoldertje uit het doosje misschien?

Als hij er dan echt niet bij zit moet je niet aarzelen om het aan Bol.com zelf te vragen.

Bol.com is vet oplichterij! Had er oblivion 5 gekocht, DEED IE UT NIET. mocht hem ook niet meer terugsturen. Later had ik er Een cheater device gekocht voor Ds. DEED HET OOK NIET. Al 70,- Euro kwijt aan die oplichters :mad: Op een dag kill ik ze nog :evil:

Als alle spellen niet werken ligt het wellicht niet aan de spellen...:rolleyes:

ej luitjes!!!

bij deze van harte bedankt voor de hulp, maar ik ben inmiddels al geholpen door een maat van me die het spel ook heeft. hij heeft mij zeg maar zijn eigen CD-key gegeven omdat hij het spel toch niet meer speelt!

dus ik ben nu uit de brand geholpen, maar toch bedankt!

gegroet:thumb::thumb::thumb:

Als ik jouw was zal ik bol.com bellen en zeggen dat er geen key op staat
Krijg je geld terug :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan