Warcraft III Patch

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Shap

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Hallo,

ik heb warcraft 3 legaal van een vriend (en ga aub niet zeuren dat dat ook al niet mag...) gekregen, er wel een no cd patch/crack over heen gegooid en nu doet die patch 1.21 het dus niet. Kan dit dan uberhaupt nog wel? want ik heb de cd dus niet meer.

Groeten, jullie hulpbehoevende shap (hoewel fout gespeld en het sjap had moeten zijn)

Dan was het misschien niet zo'n goede patch.... [scan even op spyware en virussen]
Patch 1.21a moet goed werken.......

Wat ik bedoelde: er zijn honderden NoCD patches in omloop... 99 van de 100 zitten vol met trojans, wormen, noem maar op... vandaar dat ik even aanraad om elke patch, voordat je 'm installeert even te scannen... [vooral als deze niet werkt is het risico groot dat het een "fake" is, boordevol ongenoegen]

maar hij doet prima wat hij hoort te doen; werken zonder cd, dan zit het toch snor?

Dat kan prima inderdaad, maar dat neemt niet weg dat je samen met de patch toch een virus binnen hebt. Altijd even scannen dus.
De patch moet overeenkomen met de versie van het spel. Als je spel dus geupdate is, zal je ook de patch van die versie moeten hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan