Warcraft III Poorten openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

elferen111

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
hallo,

ik wil graag custom games hosten met WC III
ik weet niet hoe ik precies me poorten moet openen, hier staat informatie hoe je het moet doen.
http://www.port...arcraft_III.htmals je onder aan de pagina kijkt van port forward staat niet alles ingevuld kan iemand mij een screenshot sturen hoe ik het precies moet invulen?
ik heb als router: Siemens Gigaset SX552

alvast bedankt Elferen1

Host

Ik weet niet hoe ik alles moet doen voor te hosten zou iemand me unnen uitleggen hoe ?

Het probleem : Als ik een game host op Warcraft 3 Reign of Chaos komt er niemand in m'n game ..

Ik Heb :
- VISTA
- Router Conceptronic C300BRS4
[- heb vast internet ook ]

Kan iemand me aub helpen ?

Alvast bedankt r3TRO.

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Siemens/GigasetSX552/Warcraft_III.htm

hier staat alles...

volg de instructies goed en lees ook de handleiding hoe je een static ip adres maakt bovenaan die pagina.

bij public en local vul je 6112-6119 in.

en bij het ip adres vul je jou ip adres van je pc in. (windows vlaggetje + R indrukken, dan opend het uitvoeren scherm hier typ je "cmd" <enter> dan verschijnt er een zwart scherm hier typ je "ipconfig /all" /all is origens niet eens nodig maar altijd handig dan staat er ergens ip adres 192.168.x.x zoals ook op de portforward site staat vermeld dit vul je in bij local ip adres

ftp kun je volgens mij leeg laten.

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Siemens/GigasetSX552/Warcraft_III.htm

hier staat alles...

volg de instructies goed en lees ook de handleiding hoe je een static ip adres maakt bovenaan die pagina.

bij public en local vul je 6112-6119 in.

en bij het ip adres vul je jou ip adres van je pc in. (windows vlaggetje + R indrukken, dan opend het uitvoeren scherm hier typ je "cmd" <enter> dan verschijnt er een zwart scherm hier typ je "ipconfig /all" /all is origens niet eens nodig maar altijd handig dan staat er ergens ip adres 192.168.x.x zoals ook op de portforward site staat vermeld dit vul je in bij local ip adres

ftp kun je volgens mij leeg laten.

Hoe weet ik wat mijn username & pasw is ? ;p

Hoi,

Die heb je niet nodig bij het invullen van je poorten!

ligt eraan wat je bedoelt?

je wc3 inlog en pass weet ik niet xD die moet jij weten als het goed is.

de inlog en pass van je router bedoel je denk ik?

die weet ik niet vaak is het standaard iets van admin admin of user user.. maar dat is weer anders bij elke router. in het boekje van je router staat de standaard inlog wss maar als die een keer veranderd is moet je je router resetten door de stroom er af te halen.

custom game?

host je die net hetzelfde als elke andere game :P

Warcraft 3

Ik weet niet hoe ik alles moet doen voor te hosten zou iemand me kunnen uitleggen hoe ?

Het probleem : Als ik een game host op Warcraft 3 Reign of Chaos komt er niemand in m'n game ..

Ik Heb :
- VISTA
- Router TP - Link, TL - WR841ND

Alvast bedankt r3TRO.

Ik weet niet hoe ik alles moet doen voor te hosten zou iemand me kunnen uitleggen hoe ?

Ik Heb :
- VISTA
- Router TP - Link, TL - WR841ND

Alvast bedankt r3TRO.

zet je poorten open (6113-6119) en voeg poort 6113 toe aan je firewall.
En ga naar het wc3 menu en ga dan naar gameplay bij options, en dan moet je de port op 6113 zetten en dan weer op ''ok'' drukken.
als je dat gedaan hebt moet je kunnen hosten.
Maar wel eerst je porten open zetten en de poort 6113 aan je firewall toe voegen

zet je poorten open (6113-6119) en voeg poort 6113 toe aan je firewall.
En ga naar het wc3 menu en ga dan naar gameplay bij options, en dan moet je de port op 6113 zetten en dan weer op ''ok'' drukken.
als je dat gedaan hebt moet je kunnen hosten.
Maar wel eerst je porten open zetten en de poort 6113 aan je firewall toe voegen

Hoe doe je dat ?

kijk nou eerst eens effe wat iedereen geschreven heeft......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan