wares

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud1980

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
wie heeft er ervaring met het programma "wares" p2p client? en kan me hier iets meer over vertellen voordat ik deze "rommel" op mijn nieuwe xp installatie uitvoer

Geplaatst door Snakeman
ik weet niet of ze je hier mogen helpen met illegale dingen:o
Dit soort vragen mogen wel gesteld worden.;)
Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan i.v.m. de copyright rechten.
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
Bron:
De huisregels.

Grappig, ik gebruik Warez P2P al tijden en heb geen spyware. :)

Misschien omdat ik niet zomaar doorklik, maar rustig alle opties die ik heb tijdens de setup, bekijk. ;)

Dus voor mij is Warez P2P veilig en hij is nog goed ook.

Geplaatst door Muurhond

Misschien omdat ik niet zomaar doorklik, maar rustig alle opties die ik heb tijdens de setup, bekijk. ;)

Dus voor mij is Warez P2P veilig en hij is nog goed ook.

Aanvullend;

De vinkjes weghalen in de roodomlijnde regels;

attachment.php

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    36,9 KB · Weergaven: 175
Geplaatst door Muurhond

Uit de FAQ:
there is bundled software that you can choose to install with Warez during the installation phase. This is completely optional.
bron
Inderdaad een kwestie van opletten tijdens de installatie dus. :)

waw wat een reacties
ik ga het prog toch eens proberen ,heb een tijd limewire pro gebruikt maar vanalles met java en allemaal onzin komt daarmee om de hoek

iedereen bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan