warez laadt niet volledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

hugo joss

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
hallo ik heb nu warez op mijn computer,maar als ik het programma opstart dan laadt het programma niet volledig. Hij laat niet alles zien?
Weet iemand hier ook een oplossing voor?

De groeten

traxion bedoelt speciaal dit:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

maar je mag er wel over praten, en dat doe ik ook. als iemand nog een antwoord weet zo het mooi zijn

Geplaatst door hugo joss
hallo ik heb nu warez op mijn computer,maar als ik het programma opstart dan laadt het programma niet volledig. Hij laat niet alles zien?
Weet iemand hier ook een oplossing voor?

maar je mag er wel over praten, en dat doe ik ook. als iemand nog een antwoord weet zo het mooi zijn

mogen we dan wat meer info hebben?

welk spel/programma?
geeft hij een fout welke dan?

ik zal het anders proberen uit te leggen.
Als ik mijn transfers bekijk krijg je normaal de snelheid van het downloaden te zien en de tijd en zo. Bij mij komt dat niet meer in beeld. En als ik wat wil zoeken dan kun je aanvinken als een je een video of audio wilt zoeken. achter die stip wat je aanvinkt staat dan ook niets en normaal wel.
Er zo zijn er nog meer delen van tekst wat er mist.

zeg dat dan meteen...:confused:

"ik heb nu warez op mijn computer" is niet erg duidelijk...

heb je dit probleem al lang systeem herstel kun je proberen.
verder ken ik het programme niet.

je kan ook nog proberen om een andere versie te gaan downloaden.

Ik heb hem gedownload bandit. Hij werkt nou bijna goed. Alleen het programma kan geen verbinding krijgen met het netwerk, er staat steeds onderaan connecting to network. Weet iemand hier ook een oplossing voor? Zodat ik verbinding met het netwerk kan krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan