Warme Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxiee

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2009
Hey mensjes,

Ik heb een HP Pavilion laptop. Hij is net terug van reparatie omdat die een warmte probleem had en dus uit bleef vallen. Me Moederbord, Processor, CPU koeler en de behuizing van me toetsenbord is vervangen. Aangezien ik maar een garantie van een jaar heb, en het deze keer met geluk binnen de garantie viel ben ik nu bang dat het zelfde probleem weer terug komt maar dan buiten me garantie. Ik vroeg me af of ik ergens kon checken of de warmte van me laptop nu goed is. Ik vind hem aan de onderkant nog steeds best wel warm. En de behuizing van me toetsenbord voelt ook warm aan. Ik hoop dat ik wat advies van jullie kan krijgen.

Groetjes Max

hi , ja dat is normaal met die serie je moet uw coolings finne prooper maken blaas die is
uit op mijne werk moet redelijk veel die serie uitblazen en dan is het probleem weg :thumb:

Bedankt voor de tip. Maar om eerlijk zijn snap ik hem niet no offense. Licht niet aan jou maar aan mij ik heb er geen verstand van. Het enigste wat ik weet is dat me laptop warm word en zo warm dat als ik hem op me schoot zet dat ik het dan zelf ook wel een stukje warmer krijg. Is dit normaal of...

hi , nja als u vinne verstopt zitte kan da wel goed zijn.
best is ff binne doen denk dat nog geen 5 € kost allee bij ons tog niet :thumb:

Tjah, wel een beetje raar als die verstopt zitten want me laptop is 7-8 maande oud. Schrok er ook van dat alles aan me laptop al zo een beetje vervangen moest worden.
Eerste een laatste keer dat ik van HP koop volgende keer gewoon Asus maar super bedankt voor de tip;).

nja , da kan best zijn hoor gebruik je die op dekens of idd op je broek en zo kan die wel is rapper verstopt zitte als je de temp wilt weten gebruik je best coretemp

Ik neem aan dat coretemp een programmatje is dat je kan downloaden zo ja zou je dan een linkje kunnen versturen waar ik het kan downloaden?

Coretemp zegt dat me CPU 60 graden is zonder dat ik iets echt heel actives doe met me laptop neem aan dat die dan nog warmer is als ik game. Is dit hoog of laag?

hi , ik denk wel redelijk hoog wand in de pc wereld zegge ze dat 60 max ,ma hij mag 80 worden maar dat is niet zo gezond best is uit zette en je finne is uit blazen ( dat zijn zo die koper blokjes die verstopt zitte )

Hey bennybot bedankt voor de tip. Ik breng hem wel weer naar de mycom.

Groetjes Max

hi , heb net ffjes gekeken die zitte van achter zo wa tegen het schem meestal het grootste vakje wat je kan open doen van onder daar zit die. je zult hem dan wel voelen je kan daar ni zo veel verkeerd doen geloof mij alleen zorgen da je niet met je T-shirt niet tgen de koelings pasta komt voor de rest een makie

En dan gewoon schoon blazen? en trouwens ik start net me spelletje op hij tikt de 75 graden aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan