Warmte Asus EN7950GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

BadHunter

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Hallo,

Mijn videokaart die is 55 graden idle dit vind ik vrij hoog maar als ik een spel heb gespeeld zoals fear dan word hij wel 85 graden. Is dit niet schadelijk voor je videokaart want dit lijkt mij veelste hoog voor een videokaart. Of is dit normaal?

Alvast bedankt.

Bad Hunter

85 graden is erg hoog !!!
Werkt de ventilator goed of heeft ie geforceerde koeling?

hier het zelfde alleen dan met een 7600 serie 85 woord deze niet en de drempel staat op,
105 graden.
ik ga de koeler vervangen deze week jij kan het ook doen als je niet te vreden bent met deze,
temp.

Ja dat vond ik zelf eigenlijk ook al en die ventilator die blaast als een gek als hij hoog komt kan het niet wezen dat hij het verkeerd meet ofzo iets?
Of moet ik gewoon nieuwe cooling kopen?
Ow en trouwens nadat ik heb gespeeld dat spel dan gaat hij heel snel van 85 naar 78 graden en dit doet hij binnen een seconde dat lijkt me ook een beetje onmogelijk.

Ja dat vond ik zelf eigenlijk ook al en die ventilator die blaast als een gek als hij hoog komt kan het niet wezen dat hij het verkeerd meet ofzo iets?
Of moet ik gewoon nieuwe cooling kopen?.

Als hij goed draait, hoef je geen nieuwe te kopen.

Ow en trouwens nadat ik heb gespeeld dat spel dan gaat hij heel snel van 85 naar 78 graden en dit doet hij binnen een seconde dat lijkt me ook een beetje onmogelijk.
Volgens mij klopt er iets niet met de meting. 7 graden in 1 seconde kan niet

Maarja als jullie zeggen dat het verder niet schadelijk is voor de kaart zelf dan vind ik het goed. :)
Bedankt voor jullie hulp. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan