Warning fout bij het registratie gedeelte van Community Builder

Status
Niet open voor verdere reacties.

hitradiofm12

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Hallo,

als ik op registreer klik krijg ik het volgende te zien.
Warning: array_keys() expects parameter 1 to be array, null given in F:\xampp\htdocs\administrator\components\com_compr ofiler\plugin.class.php on line 410

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in F:\xampp\htdocs\administrator\components\com_compr ofiler\plugin.class.php on line 410

de link waar de fout staat is:
http://hitradiofm.nl/component/comprofiler/registers

Wat kan ik hier aan doen?

Kijk, da's nou het leuke van php: De bezoeker ziet NIET de broncode van php pagina, maar alleen wat de php-parser van de php broncode gemaakt heeft (=html-code).

Kortom: Jij zult in F:\xampp\htdocs\administrator\components\com_comprofiler\plugin.class.php moeten gaan kijken op regel 410 wat daar staat en waarom blijkbaar op die registers-subpagina van je website bij de aanroep van de functie array_keys() op die regel 410 géén parameter (of een lege of NULL parameter) wordt meegegeven.

Succes,

Tijs.

-

IK heb het bestad even als bijlage toegevoegt. misschien kun je er wat mee?
Ik kom er niet uit.
Bedankt alvast

Bijlagen

Ik ben geen php expert (en ook geen Joomla expert), maar op Google zijn er een aantal pagina's te vinden die erover gaan.

Zoek in google op: plugin.class.php "line 410" array error

Misschien kent iemand hier op het forum die foutmelding, maar ik zou ondertussen Google proberen als ik jou was.

Succes,

Tijs.

Wellicht is deze link nog het beste om mee te starten. Zorgt er (klaarblijkelijk) voor dat je Community Builder op de juiste manier installeert binnen Joomla, incl. het uitschakelen van de 'normale' manier van registreren/inloggen.

Maak wel eerst een volledige backup van alles wat je nu hebt.

Succes,

Tijs.

-

Ik heb het inmiddels opgelost door Wampserver te installeren nu is de fout weg en het werkt nu perfect

Dat is goed nieuws (en snel opgelost ook :D)!

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Wat is de oplossing Ik neem aan dat je een functie aangemaakt hebt

Ik neem aan dat je ook core developer bent als je deze files aanpast anders Ben je niet zo slim bezig omdat bij volgend upgrade deze zal moeten zoeken of functie verdwenen is

:confused:

Het is Object oriented dus ... alles duidelijk aflijnen

maar je doet me zin krijgen in joomla ziet er mooi geprogrameert uit
wel veel code in één stuk

Ik heb het inmiddels opgelost door Wampserver te installeren nu is de fout weg en het werkt nu perfect

Dit is blijkbaar de oplossing. Zie ook mijn postings waar de foutmelding (vlgs. berichten die ik via Google heb opgezocht) bij een 'verkeerde' installatie van modules/die ene module in Joomla wordt gevonden, dus niet in de geprogrammeerde php-code zelf.

Ik vemoed dus (met 99% zekerheid) dat je geen reactie zult krijgen dat in de php-code is gedoken, laat staan dat daarin wijzigingen zijn aangebracht om het probleem te verhelpen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan