Warrock Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

solotalent

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
82
Beste mensen,

tijdens het opstarten van Warrock (online shooter game) krijg ik de foutmelding:

Cannot find exeute file

op internet gezocht naar de oplossingen: warrock opnieuw installeren/repair/deïnstall etc. (werkt niet)

andere forums gaven antwoorden zoals: zet je virusbeveiliging uit. Nou lijkt mij dit niet de meest handige oplossing..... + het werkt niet bij mij)

iemand hetzelfde probleem/oplossing?

St.
 
cannot find execute file?

klinkt meer als dat hij de .exe van het spel niet kan vinden.

gebruik je vista of xp?

als je rechtermuisknop op het icoontje van het spel doet en kies voor eigenschappen in het tabblad snelkoppeling, wat staat er achter doel?

als je dan vervolgens naar die lokatie gaat wat wss C:\Program Files\Warrock\Warrock.exe o.i.d. zal heten zie je dan warrock.exe staan? (of waar dat doel dan naar wijst)

voor als je vista gebruiker bent kan het zijn dat je geen administrator bent en dat door je beperkte toegang tot de map program files het spel niet wil starten.
 
heb zelf het een en ander opgezocht en ben tot de conclusie gekomen dat het door McAfee komt, als ik de virusscanner uitzet dan doet hij het wel. Op internet is te vinden dat Mcafee dit spel beschouwd als Trojaans Paard, en hier is geen oplossing voor. (het programma toestaan e.d.)
 
Eeum 3 dingen wat je kunt proberen....
2 vraagjes in game of waneer je hem op wilt starten
En werk je op vista of good old xp :)?

(1) Wrlauncher.exe via "C:/Programs files/warrock" opstarten

(2)Herinstaleer warrock, probeer opnieuw

(3) -Vista- Run as administaror (let niet op spelling)

(4) Warrock forum dood spammen :rolleyes: , moet werken xD

@solotalent
Is wel oplossing voor gwn mcfee deinstaleren :thumb:

Mvg sinic907
 
Laatst bewerkt:
Hey heb vraagje over mcafee met cannot find : exeuto file

heb zelf het een en ander opgezocht en ben tot de conclusie gekomen dat het door McAfee komt, als ik de virusscanner uitzet dan doet hij het wel. Op internet is te vinden dat Mcafee dit spel beschouwd als Trojaans Paard, en hier is geen oplossing voor. (het programma toestaan e.d.)


hey in plaatsvan de viruscan uit te doen kan je dat progamma ook toelaten ofzo?

en als dat niet kan hoe moet ik mcafee uit doen??


alvast bedankt

groeten : 4869498
 
zo moet het lukken

heb zelf het een en ander opgezocht en ben tot de conclusie gekomen dat het door McAfee komt, als ik de virusscanner uitzet dan doet hij het wel. Op internet is te vinden dat Mcafee dit spel beschouwd als Trojaans Paard, en hier is geen oplossing voor. (het programma toestaan e.d.)

Dat had mijn broer ook en toen dacht ik het te weten en dat was ook waar, ga naar http://uploading.com/files/get/e2a9117d/ en download WRUpdater.exe en stop hem in de War Rock map (met WRLauncher etc. erin) en dan is het geen paard meer XD
 
4869498 zei:
en als dat niet kan hoe moet ik mcafee uit doen??
Dan moet je naar de admin's bureaublad gaan en security center openen, ga naar "configureren" (links onderin) en dan (links bovenin) op "computer en bestanden"
drukken. de eerste vraag/optie moet je op "nee" hebben staan en dan op de tijd zetten hoelang je WR wil gaan spelen of gewoon helemaal "uit".
Als je dat "configureren" niet meteen ziet staan staat ook linksonderin iets van "geavanceerde opties"ik weet het niet zeker maar als je dat ziet moet je daarop klikken en dan kun je op configureren drukken.
 
Laatst bewerkt:
Warrock

ik heb het zelfde probleem het komt denk ik doordat iets van die warrock files een virus ofzoiets heeft ik heb AVG8 en ze zeggge steeds warrock update.DAT heeft een virus
 
Hulp met warrock

Ik heb warrock geïnstalleerd weer na 2 jaar!
Maar ik heb zoals jullie allemaal het probleem dat ik niet warrock kan spelen vanwegen de warrock error!
Ik heb alles geprobeert maar dat heeft nog steeds geen nut bij mij ik heb mcafee weggegooit ik heb nu avg2011 free edition gedownload... EN NOG STEEDS NIET!, wie kan mij helpen graag wil ik hulp



mvg ch@ter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan