WarRock Freezed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ExEcutti0n

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Hallo,

Ik heb een probleem met een spel genaamd: WarRock
2 dagen geleden was ik aan het spelen en ineens krijg ik allemaal Bruine verticale strepen over mijn beeld heen en loopt de hele PC vast:shocked: Geluid blijft zegmaar herhalen enzo:(

Ik speel het nu al 2 jaar en nu opeens dit:confused:

Computer Specs:
Manufacturer: ACER
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz (4 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 4094MB RAM
Hard Drive: 640 GB
Video Card: ASUS EAH5770 Series
Monitor: Algemeen PnP-beeldscherm
Sound Card: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)
Speakers/Headphones: Power Speaker 25W
Keyboard: USB-hoofdhub
Mouse: USB-hoofdhub
Mouse Surface:
Operating System: Windows Vista™ Home Premium Service Pack 2
Motherboard: ASPIRE M3641
Computer Case: ACER

Kan alsjeblieft iemand helpen:(?

Al vast Bedankt :thumb:

Groetjes

Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Hoe staat het met de temperatuur als je al twee jaar speelt en de pc nog nooit stof vrij hebt gemaakt zou daar het probleem kunnen zitten.

Pas nog schoongemaakt;)
De videokaart Temp: Ong. 49 Graden
Processor Ongeveer 45 graden. ;)

Hoi,

Ik lees dat je al twee jaar speelt maar met de zelfde configuratie ? want ik lees net dat je een 5750 videokaart erin hebt zitten nu en die is geen twee jaar zijn de problemen niet toen begonnen? en wat was de originele kaart?

Laatst bewerkt:
Ik had eerst zeg maar een ATi 4350 HD videokaart, ongeveer een jaar geleden heb ik de ASUS EAH 5770 erin gezet. Toen verliep alles soepel. Maar 2 dagen geleden ineens Boem!

Hoi,

Ja dat zijn ze hier in Nederland allemaal want dat is het voltage:D:D zou even op de sticker van de voeding kijken

Hoi,

Dan ben ik bang dat dit het probleem wel eens kunnen zijn heeft de voeding een tijdje het kunnen bijbenen maar 250 watt voor deze configuratie tijdens het gamen is te weinig.

Maar eerst deed WarRock het Super:P
Trouwens ik speel ook Call of Duty MW2 daar heb ik geen problemen mee:confused:
Beetje raar???

Alleen al dat je aangeeft dat het een systeem van Acer is, denk ik ook dat je voeding het niet trekt. Meestal zijn het voedingen die precies voor het systeem geschikt zijn en zeker niet krachtig.

Hoi,

Ja dat geloof ik maar als ik hier kijk kom je wat tekort en dat heeft de voeding een poosje volgehouden maar ja
en ja dat de andere spellen het wel doen is vreemd maar ik hou het toch op de voeding.
neem aan dat qua driver ook up to date bent?

Hoi,

Niks te danken maar vraag me af of je geholpen bent misschien dat andere helpmij-ers nog ideeen hebben. maar graag gedaan:thumb::thumb:

Hallo,

ik heb het zelfde probleem, oa met warrock en nog een zooi andere spellen, ik zelf heb ook een 5770 maar dan van sapphire, iemand een oplossing, mijn voeding is trouwens 650 watt.

@royb3,

graag even je eigen topic aanmaken. Het is niet gewenst in te breken bij iemand zijn/haar topic.

Je hebt gelijk.
probeer je drivers te updaten, lost een hoop problemen op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan