WarRock Freezed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ExEcutti0n

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Hallo,

Ik heb een probleem met een spel genaamd: WarRock
2 dagen geleden was ik aan het spelen en ineens krijg ik allemaal Bruine verticale strepen over mijn beeld heen en loopt de hele PC vast:shocked: Geluid blijft zegmaar herhalen enzo:(

Ik speel het nu al 2 jaar en nu opeens dit:confused:

Computer Specs:
Manufacturer: ACER
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz (4 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 4094MB RAM
Hard Drive: 640 GB
Video Card: ASUS EAH5770 Series
Monitor: Algemeen PnP-beeldscherm
Sound Card: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)
Speakers/Headphones: Power Speaker 25W
Keyboard: USB-hoofdhub
Mouse: USB-hoofdhub
Mouse Surface:
Operating System: Windows Vista™ Home Premium Service Pack 2
Motherboard: ASPIRE M3641
Computer Case: ACER

Kan alsjeblieft iemand helpen:(?

Al vast Bedankt :thumb:

Groetjes

Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Hoe staat het met de temperatuur als je al twee jaar speelt en de pc nog nooit stof vrij hebt gemaakt zou daar het probleem kunnen zitten.

Pas nog schoongemaakt;)
De videokaart Temp: Ong. 49 Graden
Processor Ongeveer 45 graden. ;)

Hoi,

Ik lees dat je al twee jaar speelt maar met de zelfde configuratie ? want ik lees net dat je een 5750 videokaart erin hebt zitten nu en die is geen twee jaar zijn de problemen niet toen begonnen? en wat was de originele kaart?

Laatst bewerkt:
Ik had eerst zeg maar een ATi 4350 HD videokaart, ongeveer een jaar geleden heb ik de ASUS EAH 5770 erin gezet. Toen verliep alles soepel. Maar 2 dagen geleden ineens Boem!

Hoi,

Ja dat zijn ze hier in Nederland allemaal want dat is het voltage:D:D zou even op de sticker van de voeding kijken

Hoi,

Dan ben ik bang dat dit het probleem wel eens kunnen zijn heeft de voeding een tijdje het kunnen bijbenen maar 250 watt voor deze configuratie tijdens het gamen is te weinig.

Maar eerst deed WarRock het Super:P