Warrock inloggen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Berichten
535
:mad::shocked: Ik kan niet op het spel warrock inloggen :shocked:


Ik heb meer dan een half jaar geleden een topic gemaakt :http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=414478

Met mijn vraag over warrock. aangezien er niemand meer op reageerd heropen ik hem even.



Kan iemand mij helpen met het probleem.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
En ondertussen geen schone installatie of wat dan ook geweest? Probeer nogmaals (Zoals ik in het andere topic zei) punkbuster te updaten. Bij de installatie dus achterwegen laten.

Kan je op een andere pc wel op warrock inloggen? Zo ja: Kijk even de firewall instellingen van de pc die niet werkt na. (Of het geblokkeert word of niet.)
 
Voor diegene die een melding hebben gegeven, dat het een dubbele topic betreft. Gezien die topic een half jaar oud is en we hier niet van houden dit soort oude topic te kicken, mocht er een nieuwe gemaakt worden met een verwijzing naar de oude.
 
Voor diegene die een melding hebben gegeven, dat het een dubbele topic betreft. Gezien die topic een half jaar oud is en we hier niet van houden dit soort oude topic te kicken, mocht er een nieuwe gemaakt worden met een verwijzing naar de oude.

Dankje crash:thumb:
 
En ondertussen geen schone installatie of wat dan ook geweest? Probeer nogmaals (Zoals ik in het andere topic zei) punkbuster te updaten. Bij de installatie dus achterwegen laten.

Kan je op een andere pc wel op warrock inloggen? Zo ja: Kijk even de firewall instellingen van de pc die niet werkt na. (Of het geblokkeert word of niet.)

Inderdaad een schone instalatie ga ik maar weer eens proberen. ik heb nu ook windows 7 64 bit. op de site staat dat er veel problemen zijn met warrock op een windows 7 64 bit computer.

De firewall staat goed of in ieder geval als hij uit staat doet het spel het ook niet
 
Gelukt

:thumb:Na wat geneuzel is het me eindelijk gelukt :p bedankt voor de hulp

Wat heb ik gedaan:

Firewall uitgezet.
Windows 7 compitable mode gezet op : windows xp service pack 3
en opniew gedownload en geinstalleerd :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan