Warrock lagt opeens.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sassemskater

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Beste,

Ik speel het spel Warrock ( een FPS online game):DHet spel ging altijd heel snel zonder haperen of wat dan ook. Maar een paar dagen geleden viel plotseling mijn beeldscherm uit. Na een tijdje kreeg ik hem weer aan de praat. Toen ik weer Warrock wou gaan doen ging het heeeeel sloom. Als je met de muis bewoog zag je het helemaal in stukjes bewegen. Ik had de opties wat lager gezet hij ging wel iets sneller maar ik kon er nog steeds niet goed spelen.

Ik heb het spel opnieuw gedownload en geinstaleerd maar het bleef nog steeds. Daarna dacht ik, ik instaleer mijn computer opnieuw. Ik verwijderde partitie :C en maakte weer een nieuwe en al die dingen. Ik had Warrock weer gedownload en geinstaleerd maar ik heb het nog steeds :confused:

( met andere spellen heb ik dit niet)

WAT MOET IK DOEN??????

groetjes,

Alex

Het wil nog wel eens zo zijn,

Dat je je drivers van de videokaart moet updaten of dat je gewoon te veel op je computer hebt staan waardoor je hele computer eigelijk traag gaat lopen, inclusief spel. :eek:

Laatst bewerkt:
Het wil nog wel eens zo zijn,

Dat je je drivers van de videokaart moet updaten of dat je gewoon te veel op je computer hebt staan waardoor je hele computer eigelijk traag gaat lopen, inclusief spel. :eek:

Ok, wilt u mischien zeggen hoe ik die kan updaten? Het komt denk ik niet omdat er teveel op mijn computer staat. Want alleen het spel stond erop :P En is het niet raar dat het pas zo is nadat mn beeldscherm opeens uitviel?

Groetjes,

Alex

Laatst bewerkt:
dat warrock afsluit heeft niet met je com te maken ik heb het zelf ook wel eens met het spel maar ik heb het zelfde probleem met de muis. (het is bij andere fps spellen ook zo, zoals battlefield 2 en 1942 en soldier front, vergelijkbaar met ccq op warrock)

Laatst bewerkt:
misschien ligt het aan PB (punkbuster)
ik speelde warrock vroeger... maar...
je moet even op warrock site kijken naar PB

ferryh!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan