mijn warrock loopt altijd vast als ik een game aan het laden ben of bijvoorbeeld nog gewoon in de lobby zit. ik heb al zo'n beetje alles geprobeert maar niks helpt.. uinstaleren en opnieuw instaleren heeft totaal geen zin want ik blijf dat probleem houden. me videokaart en al die dingen zijn gewoon goed want 2 maanden geleden kon ik het nog zonder elkel probleem spelen maar ook nu kan ik bijna alle spellen nog spelen zonder problemen. ik heb ook de forum op warrock al gevraagt naar een mogelijk andwoord maar daar negeren ze mijn tropic en zelf een tickit heeft geen zin want dan krijg ik zo'n nutteloos andwoord terug dat ze blij zijn dat ik ze meld wat mijn probleem is maar ze geven geen andwoord op hoe ik dat misschien zo kunnen oplossen. dus jullie zijn zo'n beetje me laaste hoop om dit probleem op te lossen!!
de missing or wrong files are:
C:\DOCUME~1\HP_ADM~1\LOCALS~1\Temp\WER199f.dir00\appcompat.txt
C:\DOCUME~1\HP_ADM~1\LOCALS~1\Temp\WER199f.dir00\WarRock.exe.mdmp
misschien komt dit bekend voor?..
oh en als me warrock vast loopt gaat de muziek wel gewoon door maar is het enige wat ik nog kan doen ctrl alt delete..
alvast bedankt
de missing or wrong files are:
C:\DOCUME~1\HP_ADM~1\LOCALS~1\Temp\WER199f.dir00\appcompat.txt
C:\DOCUME~1\HP_ADM~1\LOCALS~1\Temp\WER199f.dir00\WarRock.exe.mdmp
misschien komt dit bekend voor?..
oh en als me warrock vast loopt gaat de muziek wel gewoon door maar is het enige wat ik nog kan doen ctrl alt delete..
alvast bedankt