warrock loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

fellion

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2008
mijn warrock loopt altijd vast als ik een game aan het laden ben of bijvoorbeeld nog gewoon in de lobby zit. ik heb al zo'n beetje alles geprobeert maar niks helpt.. uinstaleren en opnieuw instaleren heeft totaal geen zin want ik blijf dat probleem houden. me videokaart en al die dingen zijn gewoon goed want 2 maanden geleden kon ik het nog zonder elkel probleem spelen maar ook nu kan ik bijna alle spellen nog spelen zonder problemen. ik heb ook de forum op warrock al gevraagt naar een mogelijk andwoord maar daar negeren ze mijn tropic en zelf een tickit heeft geen zin want dan krijg ik zo'n nutteloos andwoord terug dat ze blij zijn dat ik ze meld wat mijn probleem is maar ze geven geen andwoord op hoe ik dat misschien zo kunnen oplossen. dus jullie zijn zo'n beetje me laaste hoop om dit probleem op te lossen!!

de missing or wrong files are:
C:\DOCUME~1\HP_ADM~1\LOCALS~1\Temp\WER199f.dir00\appcompat.txt
C:\DOCUME~1\HP_ADM~1\LOCALS~1\Temp\WER199f.dir00\WarRock.exe.mdmp

misschien komt dit bekend voor?..

oh en als me warrock vast loopt gaat de muziek wel gewoon door maar is het enige wat ik nog kan doen ctrl alt delete..

alvast bedankt ;)

hij mist files opnieuw installeren dus.

Edit: over het hoofd gezien dat had je al gedaan,
controleer is even of die files daadwerkelijk missen

bij mij ook

ik heb het zelfde probleem
Als ik heb ingelogd en heb een server aangekozen zit het spel vast soms kan ik nog net een room aan tikken en daarna is het weer gebeurd
Heb het spel al enkele keren opnieuw geïnstalleerd maar dit wil niet baten
De register bestanden verwijderd
Spel opnieuw geïnstalleerd
Ho maar weer vast als je een server of room aanklikt
Kan alleen na ctr alt del en taak beëindigen weer terug naar windows
Dit is exact vanaf level 6 0% het geval ??????
Help mij

heeft geen effect

nee bij mij is dit pas echt sind 3 maanden geleden. ongeveer toen ik de lv 29 bereikte, maar ik geloof niet dat je lv invloed heeft op de prestaties van het spel.

ik heb echt geen iedee hoe je die files moet verwijderen want altijd als ik ze in de prullenbak doe en prullebak leegmaken en zelfs dan opnieuw instaleren blijf ik het probleem houden.

ik hoop nog wat van je te horen :)

loopt vast

ok ik heb nog steeds het zelfde probleem
gebeurd verder niks meer
loopt nog steeds vast
klik een server vast en vast zit hij weer,crl alt del taak beeindigen en dan nog een keer beginnen helpt niks.
weet niet wat er loos is maar spelen is er niet bij.

Mijn warrock loopt ook vast.

Hey..
Ik speel dit nu een weekje op de Computer.
De eerste 10 keer had ik een hele erge storing.. hij ging heel sloom.. Lagg.
Ik dacht.. ik gooi wat van de computer af.. nou ging die opeens heel snel.
Dus had ik nog maar 1 keer normaal kunnen spelen.
Die Dag daarnaar gebeurde het.. ik ging op het spel inloggen en jawel..hij liep weer vast..
Ik had het wel 50X opnieuw gebrobeerd maar het hielp niet.. ( opnieuw opstarten, opnieuw instaleren, warrock verwijderen en er weer op zetten..!) NIKS HELPT.
Nu heb ik het nog steeds en kan het alleen bij anderen spelen.
Ik ben LVL 3 16 of 17 % en heb een redelijke wel .. jah wel snelle Computer want elk spel behalve Warrock doet het

Doey. ( Misschien hierop antwoorden ? ):p

ja ik heb hetzelfde probleem maar kon het af en toe spelen (nadat ik een schijfopruiming had gedaan en daarna op fouten doorzoeken en nadat ik de laatste windows updates had gedownload)

speel niet meer

ik ben er mee gekapt
jammer maar helaas
ga het ooit eens wel weer proberen
:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan